Mô tả công việc
- To be responsible for translation and interpretation.
- To keep up to date admin files and maintains an effective filing system.
- Follow the progress of the work assigned to management of FDLR by BOD
- Follow the progress of the work, remind and push Managing Director’s work.
- Follow the progress of the work outlined in the meetings by management
- Report to MD, BOD and the Supervisory the reasons for the slow progress and uncompleted job.
- Warning of the risk of delays in the implementation of the HOD’s work at briefing and meeting
- To ensure that all necessary office supplies are at the right stock level.
- To be able to communicate very well with all levels of employees and most important to the guest. To ensure that all messages are replied correctly and promptly.
- Responsible for every meeting minutes and report to BOM
Quyền lợi được hưởng
Yêu cầu công việc
- QUALIFICATIONS: Graduated from Foreign language Department
- SPECIAL SKILLS: Ability to plan and implement programs and policies
- Experience in an international major hotel or Resort is advantage
Yêu cầu hồ sơ
Hồ sơ gửi về: Khách sạn Pullman Vung Tau-15 Thi Sách ,P. Thắng Tam, TP Vũng Tàu.
Note : Please contact T&C for job application form or send resume via above email.
Công Ty TNHH Trang Trí Nội Thất Nhà Vui là một đội ngũ dày dặn kinh nghiệm với chuyên môn trong lĩnh vực trang trí nội thất và cung cấp các sản phẩm đồ gỗ chất lượng cao. Công ty kiến tạo những công trình thể hiện cá tính của người sở hữu đồng thời vẫn hài hòa thân thiện với môi trường với phương châm: Chất lượng - Đáng tin cậy - Minh bạch.