Truyền Thông Thịnh Vượng ★ 5.0

Hà Nội
1.000 - 5.000 nhân viên
Tiếp thị / Marketing
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Truyền Thông Thịnh Vượng

Marketing/ Truyền thông
Hành chính
Buôn bán/ Kinh doanh
Nghệ thuật - Thiết kế
Tài chính - Kế toán
Lao động có tay nghề và sản xuất
Dịch vụ khách hàng
Giáo dục

Việc làm Truyền Thông Thịnh Vượng

Cập nhật 09/08/2025 01:02
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Truyền Thông Thịnh Vượng
nhân viên telesales / sales online Chăm Sóc Khách Hàng
Truyền Thông Thịnh Vượng 5.0★
1 đánh giá 123 việc làm 1 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 8 - 12 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 21/08/2023
Hạn nộp hồ sơ: 21/09/2023
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- P.402, Tầng 4, Toà nhà Viễn Đông, Số 36 Hoàng Cầu, Đống Đa, Hà Nội

Mô tả công việc

1. Receive customer information
Receive customer information (lead) from marketing sources according to the correct process
Confirm receipt of customer information
Do not let the situation slow, drop customers happen
2. Follow up customer information
Fully and accurately update customer information on the report file in accordance with regulations
With incorrect or missing information, it is necessary to contact the customer to verify and update the report file.
Record and update all information when contacting guests through all channels: email, sms, calls, meetings,...
3. Contact customers for detailed information
Contact customers from marketing sources provided quickly and professionally
Record customer opinions and information, thereby confirming customer needs.
Consult in detail about the services SEONGON provides and propose suitable solutions for customers.
Skillfully maintained in communication, in order to gain the trust of customers with SEONGON
4. Transfer guests to the appropriate reception department
Analyze and give a brief assessment of customers, requirements and conditions of customers => Transfer SAL to the appropriate reception department.
Transfer customers in the right process and quickly
Monitor the process of the Sales Department receiving SAL, ensuring not to be late for appointments with customers.
Receive and process customer feedback on the consulting process of the Sales Department
5. Timely report and give solutions
Report to the head of the department as required and within the prescribed time according to the process
Actively discuss with relevant departments such as Sales Department, Technical Department, and propose improvement methods to improve work efficiency
6. Responsibility towards SEONGON Academy
Receiving customers who are interested in SEONGON's online courses on the website academy.seongon.com
Instructions to register for classes, open courses for students, transfer students' support requests to the Technical Department
7. Other responsibilities
Conduct service quality surveys, brand surveys and coordinate with relevant departments to come up with plans to improve service quality and brand reputation
Preserve the image, reputation and service standards of the Company
Always comply with the standards, regulations, procedures of the Company
Coordinate and support colleagues at work

Yêu cầu công việc

Gender: Female/Male/Others
Qualification: College/University
Experiences:
Worked as: salesman, consultant, telesales presentative, bank teller, customer service,... for at least 6 months
Experience in sales or working in the Digital industry is an advantage
Knowledge: Basic knowledge of Marketing, Digital marketing channels: Google Ads, SEO, Facebook Ads, Website...
Critical competencies needed:
Strong communication, persuasion, negotiation and problem-solving skills
Fluent in writing & good communication skills in English is an advantage
Proficient in the use of office software
Data analysis capabilities
Ability to process large volumes of information
Mindset
Have a positive attitude and way of thinking
Professional, confident
Other requirements:
Have a laptop
Active means of transportation

Quyền lợi được hưởng

Fixed salary: 8.000.000 - 12.000.000 VND
Promotion to the highest-paid position in the company: Account
Bonus: Unexpected bonus to recognize efforts and efficiency in work (can be up to 200% of fixed salary)
Allowances and other benefits
Pay social insurance according to the law
Participate in specialized training courses on Google Ads, SEO, Facebook, Digital MKT, Marketing Communication.
Travel with the company 1 time / year
Days off: Saturday and Sunday
4. CONTACT INFORMATION
Working place: 3rd floor, 25 Nam Dong, Dong Da District, Hanoi
Working time: From Monday to Friday: 8:30 a.m. to 5:30 p.m

Thông tin khác

Cấp bậc
Nhân viên
Kinh nghiệm
1 năm
Số lượng tuyển
1 người
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Không yêu cầu

Công ty TNHH Truyền Thông Thịnh Vượng

Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Công ty TNHH Truyền Thông Thịnh Vượng
Truyền Thông Thịnh Vượng Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
25 Nam Đồng, Đống Đa

SEONGON là một thương hiệu của Công ty TNHH Truyền thông Thịnh Vượng, được sáng lập và phát triển bởi một trong những chuyên gia hàng đầu Việt Nam về Digital Marketing và Google AdWords - ông Mai Xuân Đạt. SEONGON trở thành đối tác cao cấp chính thức của Google - Google Premier Partner - từ năm 2012 và là một trong những doanh nghiệp có uy tín về lĩnh vực Digital Marketing tại Việt Nam.


Review Truyền Thông Thịnh Vượng

5.0
1 review

14/10/2024
Nhân Viên Truyền Thông tại Hà Nội

Môi trường siêu thân thiện và hiền, họp Công ty hằng tháng rất vui, học được cực kỳ nhiều, Được nghỉ thứ 7-CN, trả lương đúng hạn (Fb)

Những nghề phổ biến tại Truyền Thông Thịnh Vượng

Bạn làm việc tại Truyền Thông Thịnh Vượng? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Truyền Thông Thịnh Vượng

Truyền Thông Thịnh Vượng

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo