Mô tả công việc
1.Team Leadership: Lead by example and motivate staff to deliver outstanding service. Provide guidance, training, and support to ensure team member perform at their best.
2.Guest Experience: Maintain a welcoming atmostphere and ensure guest receive prompt, courteous, and personalized service. Address any guest concerns or complaints promptly and professionally - following SOKOGROUP's hospitality guidelines.
3.Operation Management: Assist in managing daily restaurant operations, including opening and closing procedures, inventory managment, and ensuring compliance with health and safety regulations.
4.Staff Scheduling: Assist in creating and managing staff schedules to ensure adequate coverage while controlling labor costs.
5.Quality Control: Monitor food and beverage quality, presentation, and portion control to uphold the restaurant's standards of excellence.
6.Financial Managment: Assist in controlling costs, managing budgets, and maximizing profitability through effective inventory managment, waste reduction, and upselling techniques.
7.Collaboration: Work closely with the Management Team (Company's General Director, Operation Manager, and other Restaurant Manager) to archieve business objectives, implement strategies for growth, and drive operational efficiency. Able to handle fast paced working environment.
8.Training and Development: Support ongoing training and development initiatives for staff to enhance skills, improve performance, and foster a positive work environment.
9.Promotions and Marketing: Assist in planning and executing promotional events, marketing campaigns, and initiatives to attract new customers and increase revenue.
10.Adherence to Policies: Ensure compliance with company policies, procedures, and standards at all time
Quyền lợi được hưởng
Competitive Salary
Service charge
Team building, Staff party
Discount for staffs members
Slip shift allowance
Yêu cầu công việc
*Banchelor's degree in Hospitality Management or related field preferred.
*Good English communication, Japanese is preferred
*Following company policy, rules, and SOPs.
*Good working manner.
*Honesty, Responsibility, Enthusiastic, Discipline.
*Ability to work overtime if required, working on a holiday, Tet.
*Ability to Co-op working with other departments, management, problem-solving, training and maintaining a high quality of service.
*Knowledge about Sake, Wine, and Japanese cuisine (omakase)
*At least 5-6 years experience in the Captain or Supervisor position
*Age Limit: within 24-35 year old
*Personality: Courteous, friendly, attentive and approachable.
*Language: English/Japanese/Korean/China is a advantages.
Yêu cầu hồ sơ
Tập đoàn dịch vụ Ever Win từ khi đặt nền móng phát triển tại Việt Năm vào năm 1997 đến này đã có bề dày lịch sử hơn 20 năm, đầu tư phát triển 6 lĩnh vực dịch vụ bao gồm tư vấn đầu tư, kế toán thuế, luật, chứng khoán, bất động sản và tuyển dụng, Ever Win sở hữu đội ngũ chuyên nghiệp với kinh nghiệm dày dạn, luôn tận tâm trong việc cung cấp dịch vụ có chất lượng tốt nhất cho khách hàng.
Tập đoàn dịch vụ Ever Win đã được hợp nhất bởi các công ty: Công ty TNHH tư vấn và kế toán Ever Win, Công ty luật TNHH Vĩnh Nhất, Công ty TNHH tư vấn quản lý & giải pháp đầu tư Ever Win, Công ty TNHH chứng khoán & bất động sản Ever- Win và Công ty TNHH công nghệ thông tin Ever Win. Đồng thời, thiết lập ba văn phòng làm việc tại TP.HCM và TP Hà Nội.
Trải qua quá trình sáng lập đầy gian khó, Tập đoàn dịch vụ Ever Win đã bước đầu thành hình với qui mô tương đối lớn. Trong tương lai sẽ tập trung phát triển theo định hướng “Vững bước tại Việt Nam, thành tựa tại Châu Á và vươn tầm ra thế giới” , đồng thời tiếp tục quan sát, đánh giá nhu cầu của khách hàng và xu thế kinh tế để mở rộng thị trường và lĩnh vực phát triển trở thành tập đoàn đa quốc gia cung cấp dịch vụ toàn diện cho khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa
Lịch sử thành lập
- Tập đoàn dịch vụ EVER WIN bắt đầu có mặt tại Việt Nam vào năm 1997.
Mission
Triết lý kinh doanh của Tập đoàn Dịch vụ Hengli là "Chuyên nghiệp, Nhiệt tình, Đổi mới, Hội nhập và Chính trực". Hengli tuân thủ triết lý này, đặt ra những kỳ vọng và yêu cầu của riêng mình và quyết tâm thực hiện triệt để để có được sự tin tưởng và ủng hộ của khách hàng.