Mô tả công việc
• Analyses current and potential markets/trends, coordinates all activities to maintain and increase revenue through added business volume and increased rate
• Procures new and repeat business for the hotel by monitoring contact with airlines, travel agencies, commercial houses, private clubs and professional associations within local, domestic and international markets. Maintains contact with planners, corporate accounts, incentive buyers, airlines and wholesalers, through personal sales calls, telephone contacts and written communications
• Creates and implements special programmes to achieve greater productivity through:
o Increasing average rate
o Increasing occupancy
o Increasing business volume during difficult periods
o Increasing local food and beverage banqueting sales
• Manages key accounts
• Oversees the selling and servicing of group business
• Co-ordinates the development of all promotional material
• Provides direction on and conducts market research
• Monitors competitor activities
• Maintains close liaison with Regional/ Corporate Sales teams and those of other ICHG hotels to ensure the hotel receives proper corporate consideration, direction and support
• Plans and executes sales trips to major market areas
• Attends major travel functions to promote sales for the hotel
• Under the guidance of your superior, directs all sales activities for Sales Managers and Sales Executives to ensure they meet the goals of the Revenue Plan
• Produces monthly Sales reports and forecasts
• Meets with guests from major producers/organizers of big events staying in the hotel to ensure customer satisfaction
• Establishes and continuously updates mailing lists
• Organizes and attends major sales/PR related functions within the hotel
• Works with superior on manpower planning and management needs
• Works with superior in the preparation and management of the Department’s budget
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and benefits package
- International training opportunities and career development
- Dynamic and international working environment
- Other benefits as per Hotel policies
Yêu cầu công việc
- Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
- Proficient in the use of Microsoft Office
- Good writing skills
- Bachelor’s degree in Sales, Marketing or related field.
- 3 years of relevant experience or an equivalent combination of education and work-related experience
Yêu cầu hồ sơ
Tập đoàn dịch vụ Ever Win từ khi đặt nền móng phát triển tại Việt Năm vào năm 1997 đến này đã có bề dày lịch sử hơn 20 năm, đầu tư phát triển 6 lĩnh vực dịch vụ bao gồm tư vấn đầu tư, kế toán thuế, luật, chứng khoán, bất động sản và tuyển dụng, Ever Win sở hữu đội ngũ chuyên nghiệp với kinh nghiệm dày dạn, luôn tận tâm trong việc cung cấp dịch vụ có chất lượng tốt nhất cho khách hàng.
Tập đoàn dịch vụ Ever Win đã được hợp nhất bởi các công ty: Công ty TNHH tư vấn và kế toán Ever Win, Công ty luật TNHH Vĩnh Nhất, Công ty TNHH tư vấn quản lý & giải pháp đầu tư Ever Win, Công ty TNHH chứng khoán & bất động sản Ever- Win và Công ty TNHH công nghệ thông tin Ever Win. Đồng thời, thiết lập ba văn phòng làm việc tại TP.HCM và TP Hà Nội.
Trải qua quá trình sáng lập đầy gian khó, Tập đoàn dịch vụ Ever Win đã bước đầu thành hình với qui mô tương đối lớn. Trong tương lai sẽ tập trung phát triển theo định hướng “Vững bước tại Việt Nam, thành tựa tại Châu Á và vươn tầm ra thế giới” , đồng thời tiếp tục quan sát, đánh giá nhu cầu của khách hàng và xu thế kinh tế để mở rộng thị trường và lĩnh vực phát triển trở thành tập đoàn đa quốc gia cung cấp dịch vụ toàn diện cho khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa
Lịch sử thành lập
- Tập đoàn dịch vụ EVER WIN bắt đầu có mặt tại Việt Nam vào năm 1997.
Mission
Triết lý kinh doanh của Tập đoàn Dịch vụ Hengli là "Chuyên nghiệp, Nhiệt tình, Đổi mới, Hội nhập và Chính trực". Hengli tuân thủ triết lý này, đặt ra những kỳ vọng và yêu cầu của riêng mình và quyết tâm thực hiện triệt để để có được sự tin tưởng và ủng hộ của khách hàng.