Việc làm Ever Win

Cập nhật 18/08/2024 22:17
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH TƯ VẤN QUẢN LÝ & GIẢI PHÁP ĐẦU TƯ EVER WIN
Executive Assistant to CEO
Ever Win
7 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: 1000 - 1500 USD
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 14/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 4 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1/ Company:

- Involve in developing KPIs and performance evaluation to all departments, especially HR, Accounting, Sales and Import-and-export department.

- Analyze and synthesize all departments’ reports to present to BOD.

- Involve in problem-solving process to prevent the risk or to enhance the whole operational efficiency.

- Communicate directly and on behalf of CEO internally and externally.

- Support BOD to manage new or special project and new investment (if any)

- Perform other jobs as assigned by CEO.

2/ Import and Export:

- Find the new domestic and foreign suppliers for some special projects.

- Together with CEO and Import and Export’s Management team to manage the whole import and export activities.

- Review and analyze the entire cost and expenses regularly to ensure the accuracy and efficiency.

3/ Sales:

- Support CEO to manage the whole sales activities by reviewing the entire revenue, goals and strategies.

- Analyze new important customers including their potentiality, financial condition and so on to support the business expansion in an efficient and safe manner.

4/ Finance:

- Together with banking team to review the cashflow and entire financial status on a weekly and monthly basis.

- Review and evaluate the current banks to ensure we have the competitive cost, interest rate, exchange rate and so on.

5/ HR:

- Involve in the recruitment process for important positions including screening the CVs, selecting and interview the candidates with HR team before presenting to CEO.

- Discuss and negotiate with the candidates for the job assignment, salary package and so on.

- Manage the payroll and insurance with HR’s management team.

- Provide a bridge for an effective communication

6/ Administrative tasks:

- Manage appointments.

- Prepare and attend meetings, complete the meeting minutes right after the meeting and follow the detailed action plans to make sure all mentioned tasks completed within or before the deadline.

- Arrange the complex and detailed travel plans, itineraries and agendas.

- Support visa’s process, accommodation’s selection and booking and so on to our overseas business partners coming to Vietnam.

- Take care of important members and business partners on a regular basis like selecting appropriate gifts, sending notes and so on for the special occasions.

- Drafting the important contracts, documents and official letters when assigned.

- Manage the website, social media to ensure the company image and provide the effective PR strategy.

Yêu Cầu Công Việc

- Female: Age from 30 - 40.

- At least 5 years of experience in an equivalent position of an import-export company or Import-Export/Finance Manager position.

- Bachelor’s degree or Master’s degree with majors in Business Administration, Foreign Trade, International Business and Finance.

- Professional Knowledge: Incoterms, Import-export business, Customs and Finance.

- Fluent in English: listening, speaking, reading, and writing. Knowing Chinese is a plus.

- Proficient in Microsoft office (Outlook, Word, Excel and Power Point).

- Excellent in communication (both writing and verbal), problem solving and negotiation.

- Logic, analytical, growth and strategic mindset.

- Strong organizational skills that reflect ability to perform and prioritize multiple tasks seamlessly with excellent attention to detail.

- Extremely careful, dynamic, enthusiastic and high sense of responsibility

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 1,000 - 1,500 USD
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
23 Ni Sư Huỳnh Liên, phường 10, quận Tân Bình

Tập đoàn dịch vụ Ever Win từ khi đặt nền móng phát triển tại Việt Năm vào năm 1997 đến này đã có bề dày lịch sử hơn 20 năm, đầu tư phát triển 6 lĩnh vực dịch vụ bao gồm tư vấn đầu tư, kế toán thuế, luật, chứng khoán, bất động sản và tuyển dụng, Ever Win sở hữu đội ngũ chuyên nghiệp với kinh nghiệm dày dạn, luôn tận tâm trong việc cung cấp dịch vụ có chất lượng tốt nhất cho khách hàng.
Tập đoàn dịch vụ Ever Win đã được hợp nhất bởi các công ty: Công ty TNHH tư vấn và kế toán Ever Win, Công ty luật TNHH Vĩnh Nhất, Công ty TNHH tư vấn quản lý & giải pháp đầu tư Ever Win, Công ty TNHH chứng khoán & bất động sản Ever- Win và Công ty TNHH công nghệ thông tin Ever Win. Đồng thời, thiết lập ba văn phòng làm việc tại TP.HCM và TP Hà Nội.
Trải qua quá trình sáng lập đầy gian khó, Tập đoàn dịch vụ Ever Win đã bước đầu thành hình với qui mô tương đối lớn. Trong tương lai sẽ tập trung phát triển theo định hướng “Vững bước tại Việt Nam, thành tựa tại Châu Á và vươn tầm ra thế giới” , đồng thời tiếp tục quan sát, đánh giá nhu cầu của khách hàng và xu thế kinh tế để mở rộng thị trường và lĩnh vực phát triển trở thành tập đoàn đa quốc gia cung cấp dịch vụ toàn diện cho khách hàng.

Chính sách bảo hiểm

  • Đóng BHXH theo quy định

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia các hoạt động ngoại khóa

Lịch sử thành lập

  • Tập đoàn dịch vụ EVER WIN bắt đầu có mặt tại Việt Nam vào năm 1997.

Mission

Triết lý kinh doanh của Tập đoàn Dịch vụ Hengli là "Chuyên nghiệp, Nhiệt tình, Đổi mới, Hội nhập và Chính trực". Hengli tuân thủ triết lý này, đặt ra những kỳ vọng và yêu cầu của riêng mình và quyết tâm thực hiện triệt để để có được sự tin tưởng và ủng hộ của khách hàng.

Những nghề phổ biến tại Ever Win

Bạn làm việc tại Ever Win? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Ever Win

Ever Win

Click để đánh giá