Mô tả công việc
- Manage brand compliance and the brand equity across all channels.
- Ensure that all tools and procedures are in place to engage guests in Guest book
- Manage all marketing/promotional/ sales collateral development/production both on and off line, calendar for hotel around all events, maintain a relationship with Key local press and local media.
- Set up, manage social media accounts and sharing sites as relevant to the hotels markets and develop social network, manage social media accounts.
- Manage the property's website- traffic and revenue generation, promotional content display, online advertising
- Review and update corporate and marketing communications guidelines and manuals regularly.
- Execute design and production of brand and marketing collaterals.
- Coordinate advertising materials or related campaigns to meet deliverables.
- Consolidate and manage global calendar of properties’ events and promotions.
- Maintain an organised visual asset filing system.
- Maintain an updated photo library.
- Update corporate and marketing collaterals regularly.
- Assist properties with marketing communications activities.
- Carry out all necessary administrative function
- Perform other functions that may be required from time to time.
Quyền lợi được hưởng
Yêu cầu công việc
- To have advanced knowledge in Marketing
- To have advanced customer service, communication and listening skills
- To have advanced computer literacy skills
- To have advanced verbal and written communication skills (Vietnamese & English)
- To be self-motivated, able to accomplish tasks independently
- To have innovativeness, able to complete tasks creatively and effectively
- To be organised, prioritises tasks effectively to meet deadlines
- Ability to negotiate with customers effectively
- To have ability to communicate and build strong relationships with internal/external customers
- Level of education : Bachelor/ Licence in marketing
- Minimum 2 years in the same position within and international hotel environment, pre-opening experience is a plus advantage
Yêu cầu hồ sơ
- The updated resume in English or Vietnamese/ Hồ sơ xin việc bằng tiếng Anh hoặc tiếng Việt
Tập đoàn dịch vụ Ever Win từ khi đặt nền móng phát triển tại Việt Năm vào năm 1997 đến này đã có bề dày lịch sử hơn 20 năm, đầu tư phát triển 6 lĩnh vực dịch vụ bao gồm tư vấn đầu tư, kế toán thuế, luật, chứng khoán, bất động sản và tuyển dụng, Ever Win sở hữu đội ngũ chuyên nghiệp với kinh nghiệm dày dạn, luôn tận tâm trong việc cung cấp dịch vụ có chất lượng tốt nhất cho khách hàng.
Tập đoàn dịch vụ Ever Win đã được hợp nhất bởi các công ty: Công ty TNHH tư vấn và kế toán Ever Win, Công ty luật TNHH Vĩnh Nhất, Công ty TNHH tư vấn quản lý & giải pháp đầu tư Ever Win, Công ty TNHH chứng khoán & bất động sản Ever- Win và Công ty TNHH công nghệ thông tin Ever Win. Đồng thời, thiết lập ba văn phòng làm việc tại TP.HCM và TP Hà Nội.
Trải qua quá trình sáng lập đầy gian khó, Tập đoàn dịch vụ Ever Win đã bước đầu thành hình với qui mô tương đối lớn. Trong tương lai sẽ tập trung phát triển theo định hướng “Vững bước tại Việt Nam, thành tựa tại Châu Á và vươn tầm ra thế giới” , đồng thời tiếp tục quan sát, đánh giá nhu cầu của khách hàng và xu thế kinh tế để mở rộng thị trường và lĩnh vực phát triển trở thành tập đoàn đa quốc gia cung cấp dịch vụ toàn diện cho khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa
Lịch sử thành lập
- Tập đoàn dịch vụ EVER WIN bắt đầu có mặt tại Việt Nam vào năm 1997.
Mission
Triết lý kinh doanh của Tập đoàn Dịch vụ Hengli là "Chuyên nghiệp, Nhiệt tình, Đổi mới, Hội nhập và Chính trực". Hengli tuân thủ triết lý này, đặt ra những kỳ vọng và yêu cầu của riêng mình và quyết tâm thực hiện triệt để để có được sự tin tưởng và ủng hộ của khách hàng.