We are opening for candidates from Senior to Assistant Manager level
JOB SUMMARY
Leads coordinates and perform activities associated with all supplier improvement programs.
KEY DUTIES AND RESPONSIBILITIES
• Lead the supplier OPEX activities to support group strategy.
• Support the supplier selection and approval process by performing factory assessments.
• Support the ongoing monitoring and improvement of supplier quality systems by performing quality system assessments according to plan.
• Involvement in the training and development of new suppliers.
• Facilitation of supplier improvement activity required as a result of product audits, customer audits, or field issues. Must lead the supplier through the process of problem definition, root cause analysis, solution finding, implementation, and verification.
• Onsite review the whole process to identify opportunity of cost down, lead time reduction, quality improvement.
• Benchmarking world-class suppliers to assist present supplier base and identify future suppliers.
• Develop OPEX training metrics and provide OPEX training internal and external.Yêu Cầu Công Việc
Education
University degree graduate major in engineering or machining or science
Experience
Have at least 3-7 years experiences in related position is a must
Knowledge
Familiar with systematic improvement tools, such as LEAN, TPM, SMED, OPF, etc Six Sigma Black Belt Certification is preferred
Functional Skills
Excellent interpersonal and communication skills, being a team player, open Extensive and hands on experience on manufacture process, including assembling, heat treating, CNC, milling, stamping, forging, testing, injection and plating etc
Able to handle multiple projects concurrently Able to travel ISO/QS/TS experience a plus
Excellent interpersonal and communication skills, being a team player, open Extensive and hands on experience on manufacture process, including assembling, heat treating, CNC, milling, stamping, forging, testing, injection and plating etc
Computer Skills - Word, Excel, Minitab or JMP a plus Strong leadership and communication skills
Spoken and Written Language Skills - English.
Tập đoàn dịch vụ Ever Win từ khi đặt nền móng phát triển tại Việt Năm vào năm 1997 đến này đã có bề dày lịch sử hơn 20 năm, đầu tư phát triển 6 lĩnh vực dịch vụ bao gồm tư vấn đầu tư, kế toán thuế, luật, chứng khoán, bất động sản và tuyển dụng, Ever Win sở hữu đội ngũ chuyên nghiệp với kinh nghiệm dày dạn, luôn tận tâm trong việc cung cấp dịch vụ có chất lượng tốt nhất cho khách hàng.
Tập đoàn dịch vụ Ever Win đã được hợp nhất bởi các công ty: Công ty TNHH tư vấn và kế toán Ever Win, Công ty luật TNHH Vĩnh Nhất, Công ty TNHH tư vấn quản lý & giải pháp đầu tư Ever Win, Công ty TNHH chứng khoán & bất động sản Ever- Win và Công ty TNHH công nghệ thông tin Ever Win. Đồng thời, thiết lập ba văn phòng làm việc tại TP.HCM và TP Hà Nội.
Trải qua quá trình sáng lập đầy gian khó, Tập đoàn dịch vụ Ever Win đã bước đầu thành hình với qui mô tương đối lớn. Trong tương lai sẽ tập trung phát triển theo định hướng “Vững bước tại Việt Nam, thành tựa tại Châu Á và vươn tầm ra thế giới” , đồng thời tiếp tục quan sát, đánh giá nhu cầu của khách hàng và xu thế kinh tế để mở rộng thị trường và lĩnh vực phát triển trở thành tập đoàn đa quốc gia cung cấp dịch vụ toàn diện cho khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa
Lịch sử thành lập
- Tập đoàn dịch vụ EVER WIN bắt đầu có mặt tại Việt Nam vào năm 1997.
Mission
Triết lý kinh doanh của Tập đoàn Dịch vụ Hengli là "Chuyên nghiệp, Nhiệt tình, Đổi mới, Hội nhập và Chính trực". Hengli tuân thủ triết lý này, đặt ra những kỳ vọng và yêu cầu của riêng mình và quyết tâm thực hiện triệt để để có được sự tin tưởng và ủng hộ của khách hàng.