Tư Vấn Và Ứng Dụng Công Nghệ BIM Việt Nam

Hà Nội
100 - 200 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Tư Vấn Và Ứng Dụng Công Nghệ BIM Việt Nam

Cập nhật 22/08/2024 19:36
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Tư Vấn Và Ứng Dụng Công Nghệ BIM Việt Nam
Digital Marketing Executive - Abbott Pharmaceutical (Contract 6 months)
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 06/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 06/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Đào tạo

Mô tả Công việc

Main Purposes of Role

• Established Pharmaceutical Division (EPD) ambition is that within three years, we want to be the undisputed digital leader in Vietnam pharmaceutical industry, known

for our distinguished approach to customer engagement in the digital landscape. We engage customers with a genuinely customer-centric philosophy by maximizing all technological and digital enablers and tools.

• We are seeking a dynamic and results-oriented Digital Executive to join our Digital & Multi Channel Engagement team. This role will play a pivotal part in developing and executing innovative digital strategies for Patient Education Campaigns. The ideal candidate will have a strong background in digital marketing, a passion for healthcare, and a deep understanding of patient-centric communication.

• He/She will be assisting his/her line manager in collaborating with stakeholders including Marketing, Sales, Medical and providing them strategic consultancy in digital execution as well as independently leading the Patient Education Campaigns to drive meaningful interaction and engagement with our patients.

Key Responsibilities

• Develop and implement comprehensive digital campaigns to educate patients, strategically aligned with brand objectives to support successful launches and drive growth of the assigned categories.

• Collaborate with cross functional teams (Marketing, Medical, Regulatory, Public Affairs, Compliance, Legal, etc.) to ensure that the campaign’s framework, content, and assets are of high quality and comply with regulations and Abbott policies.

• Collaborate and engage with external stakeholders (Pharmacy Chains) to ensure execution excellence including checklist & timeline management, optimization

tracking, data analytics, providing actionable insights to drive decision-making.

• Manage agencies to make sure seamless campaign management maintaining a regular cadence of reporting and catch-up meetings.

• Prepare regular reports on campaign effectiveness and manage budget tracking for the assigned brand campaigns.

• Keep track on project documents including quotations, contracts, liquidations… with the admin support.

• Stay up-to-date with cutting-edge digital trends and technologies to identify opportunities for improvement.

• Build and maintain relations with regional functions to support local projects and activities.

• Support key Digital & Multi Channel Engagement projects as business required.

Yêu Cầu Công Việc

MINIMUM BACKGROUND/ EXPERIENCE REQUIRED

• 3 years+ hands-on digital marketing experience in MNC or digital/media agency, demonstrated broad marketing mix experience with expertise in all digital channels.

• Business acumen, take initiatives, have a growth mindset, and have strong problem-solving skills.

• Strong project management and organizational abilities. Ability to adapt to changing priorities and deadlines.

• Creative thinker who can generate innovative ideas and solutions and partner effectively with cross-functional stakeholders at various levels.

• Strong analytical skills to drive insights into the data.

• Strong communication skills, written and verbal, across all organizational levels, experience in dealing with multiple and diverse internal stakeholders and interacting with business and technology partners.

• Familiarity with digital trend in pharma, analytics tools such as Google Analytics, Data Studio, Digital Dashboard etc.

• Highly proficient in Excel and PowerPoint.

• Highly proficient in English.

• Experienced in media buying & or having experiences working with Pharmacy chains in driving digital marketing campaigns is an advantage.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Tòa nhà Mê Linh Point Tower, 2 Ngô Đức Kế, Bến Nghé, Quận 1, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Tư Vấn Và Ứng Dụng Công Nghệ BIM Việt Nam
Tư Vấn Và Ứng Dụng Công Nghệ BIM Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
C.I.T Building, Duy Tan, Dich Vong Hau, Cau Giay, Hanoi

Công ty TNHH tư vấn và ứng dụng công nghệ BIM Việt Nam thành lập tháng 01-2015. Là công ty đầu tiên tại Hà Nội đi tiên phong áp dụng các công cụ thiết kế mới vào hoạt động thiết kế, quản lý thi công, vận hành và hoàn công. Chúng tôi đi theo xu hướng phát triển mới của ngành xây dựng trên thế giới trong việc ứng dụng công nghệ phần mềm điều khiển bằng tham số hiện đại, hay còn gọi là BIM (Building Information Modeling-Mô hình thông tin công trình). Đây là hệ thống được nhận định sẽ làm thay đổi phương pháp sản xuất và tái định vị cấu trúc toàn ngành xây dựng trong tương lai.

Hiện công ty đang triển khai giải pháp cho các dự án trong nước và nước ngoài, phạm vi ứng dụng từ thiết kế đến hoàn công. Với chiến lược chuẩn bị nhân sự có kỹ năng cho kế hoạch phát triển sắp tới, công ty rất mong được hợp tác với những bạn sinh viên năm cuối, vừa tốt nghiệp có thiên hướng và mong muốn làm việc trong nghề thiết kế, triển khai công việc trên máy tính.

 

Những nghề phổ biến tại Tư Vấn Và Ứng Dụng Công Nghệ BIM Việt Nam

Bạn làm việc tại Tư Vấn Và Ứng Dụng Công Nghệ BIM Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tư Vấn Và Ứng Dụng Công Nghệ BIM Việt Nam

Tư Vấn Và Ứng Dụng Công Nghệ BIM Việt Nam

Click để đánh giá