Việc làm UEC VIỆT NAM

Cập nhật 29/08/2024 11:49
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH UEC VIỆT NAM
CQA Engineer - Cu Chi
UEC VIỆT NAM
4 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 19/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 4 - 7 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

JOB SUMMARY

  • The incumbent will take charge of Customer Quality Assurance responsibilities to ensure all products meet internal and external quality standards before shipping out, handle customer complaint and work closely with all cross-functional teams to drive for customer satisfaction and continuous improvement

RESPONSIBILITIES

  • Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
  • Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure verification of corrective & preventive actions.
  • Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.
  • Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous improvement.
  • Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
  • Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while actively maintaining the expected level of quality.
  • Maintain and continuously improve TTI quality management systems

Yêu Cầu Công Việc

  • College or above degree in Electronic, Electrical, Mechanical Engineering or related Engineering field.
  • Minimum 4 years of working experience in Quality field and related to customer complaint handling. Familiarity with metal, plastic, electrical or electronic products is an advantage
  • Familiar with Six Sigma, ISO 9001, Quality methods and tools such as FMEA, Control Plan, PPAP, APQP, MSA, SPC, DOE, 8D etc. Six Sigma Green Belt certification will be an advantage.
  • Able to work independently and pro-actively.
  • Strong skills in problem analysis and solving. Good customer technical service preferred.
  • Good communication and interpersonal skills.
  • Team player with positive approach.
  • Good English reading, writing and speaking skills.
  • PC skills required (MS Office, Outlook etc.)

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH UEC VIỆT NAM
UEC VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Căn số 2-TT3, Khu nhà ở Đài PSPT Mễ Trì, TDP 1, P Mễ Trì, Nam Từ Liêm, HN

Công ty TNHH UEC Việt Nam chuyên kinh doanh phân phối và xuất khẩu các sản phẩm hàng tiêu dùng nhanh ra các thị trường ĐÔNG NAM Á, MỸ, TRUNG ĐÔNG. 

UEC Việt Nam là 1 công ty đối tác với UEC Mỹ - 1 tập đoàn hàng đầu trong lĩnh vực bán lẻ hàng tiêu dùng ở Mỹ được thành lập và hoạt động hơn 30 năm.

Những nghề phổ biến tại UEC VIỆT NAM

Bạn làm việc tại UEC VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo UEC VIỆT NAM

UEC VIỆT NAM

Click để đánh giá