Việc làm CÔNG TY TNHH VÒNG TRÒN ĐỎ ( CIRCLE K)

Cập nhật 04/09/2024 11:37
Tìm thấy 7 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH VÒNG TRÒN ĐỎ
Income Officer
CÔNG TY TNHH VÒNG TRÒN ĐỎ ( CIRCLE K)
3.3
22 đánh giá 69 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 14/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/09/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thị Xã Hà Giang - Hà Giang

Mô tả công việc

JOB SUMMARY

Check figures, postings, and documents for accuracy. Record, store, access, and/or analyze computerized financial information. Control and secure cash and cash equivalents for property according to cash handling policy and procedures. Organize, secure, and maintain all files and records in accordance with document retention and confidentiality policies and procedures. Prepare, maintain, and distribute statistical, financial, accounting, auditing, or payroll reports and tables. Audit statistical, financial, accounting, auditing, or payroll reports and tables. Audit and reconcile all revenue postings.

JOB SPECIFIC TASKS

Safety and Security

  • Follow property specific procedures for handling emergency situations (e.g., evacuations, medical emergencies, natural disasters).
  • Maintain awareness of undesirable persons on property premises.
  • Follow company and department safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe, and secure environment.
  • Report work related accidents, or other injuries immediately upon occurrence to manager/supervisor.
  • Policies and Procedures
  • Protect the privacy and security of guests and coworkers.
  • Maintain confidentiality of proprietary materials and information.
  • Follow company and department policies and procedures.
  • Ensure uniform, nametags, and personal appearance are clean, hygienic, professional and in compliance with company policies and procedures.
  • Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.

Guest Relations

  • Address guests' service needs in a professional, positive, and timely manner.
  • Actively listen and respond positively to guest questions, concerns, and requests using brand or property specific process (e.g., LEARN, PLEASED, Guest Response, LEAP) to resolve issues, delight, and build trust.
  • Welcome and acknowledge each and every guest with a smile, eye contact, and a friendly verbal greeting, using the guest's name when possible.
  • Anticipate guests' service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and watching/listening to guest preferences and acting on them whenever possible.
  • Thank guests with genuine appreciation and provide a fond farewell.
  • Provide assistance to individuals with disabilities, including assisting visually, hearing, or physically-impaired individuals within guidelines (e.g., escorting them when requested, using words to explain actions, writing directions on paper, moving objects out of the way, or offering access to Braille or TDD phones).
  • Engage guests in conversation regarding their stay, property services, and area attractions/offerings.

Communication

  • Answer telephones using appropriate etiquette including answering the phone within 3 rings, answering with a smile in one's voice, using the callers' name, transferring calls to appropriate person/department, requesting permission before placing the caller on hold, taking and relaying messages, and allowing the caller to end the call.
  • Speak to guests and co-workers using clear, appropriate and professional language.
  • Talk with and listen to other employees to effectively exchange information.


Quyền lợi được hưởng

  • Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
  • Phone allowance, meals allowance and others
  • Marriott International Associate discount for Room and F&B
  • International work environment 

Yêu cầu công việc

  • At least 6 months to one year experience at the same position.
  • Be able to relocate to Ha Giang City.

Yêu cầu hồ sơ

  • Resume
Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY TNHH VÒNG TRÒN ĐỎ
CÔNG TY TNHH VÒNG TRÒN ĐỎ ( CIRCLE K) Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
160 Bùi Thị Xuân, Phường Phạm Ngũ Lão, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Circle K tự hào giới thiệu rằng chúng tôi là chuỗi cửa hàng tiện lợi quốc tế đầu tiên tại Việt Nam, và cửa hàng đầu tiên được khai trương vào 20 tháng 12 năm 2008. Chúng tôi đã tổ chức Lễ Kỷ Niệm 10 năm hoạt động của Circle K tại Việt Nam trong năm 2018.

Circle K Việt Nam hiện đã có gần 400 cửa hàng tại các thành phố lớn như Hà Nội, Hạ Long, Hồ Chí Minh, Vũng Tàu, Cần Thơ và sẽ còn tiếp tục phát triển để đáp ứng nhu cầu của khách hàng ở khắp mọi nơi.

Chính sách bảo hiểm

  •  BHXH, Thưởng Lễ / Tết.
  • Chính sách BHYT theo quy 

Các hoạt động ngoại khóa

  • Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, thân thiện
  • Team building
  • Thể thao

Lịch sử thành lập

  • Circle K tự hào giới thiệu rằng chúng tôi là chuỗi cửa hàng tiện lợi quốc tế đầu tiên tại Việt Nam, và cửa hàng đầu tiên được khai trương vào 20 tháng 12 năm 2008. Chúng tôi đã tổ chức Lễ Kỷ Niệm 10 năm hoạt động của Circle K tại Việt Nam trong năm 2018.

Mission

  • Bắt đầu từ năm 1951 tại bang Texas, Mỹ, tới nay, Circle K đã trở thành một trong những thương hiệu cửa hàng tiện lợi uy tín rộng khắp, nổi tiếng trên toàn thế giới vì chất lượng sản phẩm và dịch vụ chăm sóc khách hàng tuyệt vời với hơn 15,000 cửa hàng.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY TNHH VÒNG TRÒN ĐỎ ( CIRCLE K)

Bạn làm việc tại CÔNG TY TNHH VÒNG TRÒN ĐỎ ( CIRCLE K)? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY TNHH VÒNG TRÒN ĐỎ ( CIRCLE K)

CÔNG TY TNHH VÒNG TRÒN ĐỎ ( CIRCLE K)

Click để đánh giá