- The job holder build and develop strategic Brand projects and take responsibility for short-term and long-term implementation results.
- The job holder connecting other units to ensure the synchronization of brand identity, as well as support to strengthen emotional connection, brand love, improve brand health (BEI), increase brand value .
- DEPARTMENT DUTIES:
- Develop a plan to develop the objectives, scope, key milestones and outputs of the Brand project, along with necessary resources, principles and ensure the management of scope changes project, if any.
- Coordinate with relevant Divisions and units to implement the project from start to finish, including regular update processes.
- Ensure the progress and results of the overall strategic project implementation during the design and pilot phases.
- Ensure progress and results during project implementation.
- Organize working programs on solving arising problems with Director of Marketing Division, Project Team and Executive Board.
- Solve difficult issues and report to Director of Marketing and Project Team if necessary
- Summarize, report and process the cost payment processes of the project, if any.
- Evaluate the final results of the project and the experience gained.
- OTHER TASKS
Key Relationships - Direct Manager
Head of Brand Management and Development
Key Relationships - Internal Stakeholders
Marketing Division and all functional units in the bank: mainly with Business Units (BU), RBG, CA, Development Strategy, Finance, Human Resource Management, Operations.
Key Relationships - External Stakeholders
Domestic and foreign strategic consulting companies, creative designers, partners…
Success Profile - Qualification and Experiences
Qualifications
- University or higher
- Having professional knowledge in brand development, building media and advertising plans, priority in FMCG industry, MNC companies, multinational advertising companies.
- At least 06 years of experience in the field of branding and projects.
- At least 2 years of experience in team management/leadership.
- English, TOEIC Level 3 (605 – 780)
Circle K tự hào giới thiệu rằng chúng tôi là chuỗi cửa hàng tiện lợi quốc tế đầu tiên tại Việt Nam, và cửa hàng đầu tiên được khai trương vào 20 tháng 12 năm 2008. Chúng tôi đã tổ chức Lễ Kỷ Niệm 10 năm hoạt động của Circle K tại Việt Nam trong năm 2018.
Circle K Việt Nam hiện đã có gần 400 cửa hàng tại các thành phố lớn như Hà Nội, Hạ Long, Hồ Chí Minh, Vũng Tàu, Cần Thơ và sẽ còn tiếp tục phát triển để đáp ứng nhu cầu của khách hàng ở khắp mọi nơi.
Chính sách bảo hiểm
- BHXH, Thưởng Lễ / Tết.
- Chính sách BHYT theo quy
Các hoạt động ngoại khóa
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, thân thiện
- Team building
- Thể thao
Lịch sử thành lập
- Circle K tự hào giới thiệu rằng chúng tôi là chuỗi cửa hàng tiện lợi quốc tế đầu tiên tại Việt Nam, và cửa hàng đầu tiên được khai trương vào 20 tháng 12 năm 2008. Chúng tôi đã tổ chức Lễ Kỷ Niệm 10 năm hoạt động của Circle K tại Việt Nam trong năm 2018.
Mission
-
Bắt đầu từ năm 1951 tại bang Texas, Mỹ, tới nay, Circle K đã trở thành một trong những thương hiệu cửa hàng tiện lợi uy tín rộng khắp, nổi tiếng trên toàn thế giới vì chất lượng sản phẩm và dịch vụ chăm sóc khách hàng tuyệt vời với hơn 15,000 cửa hàng.