Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
1. Owned Media Communications - to support the direct supervisor(s) and contribute in manage & improve communications performance on the Owned media communications of AEON Vietnam's Employer Brand: 60%-
- 1.1 Planning and Managing the page performance of the 4 owned media channels as below.
- Corporate Website
- Employer Website
- Fanpage "Grow with AEON":
- LinkedIn "AEON Vietnam"
- 1.2 Contributing in creating the content for the branding materials:
- Read: Corporate Profile, Employer Brochure, ...
- Watch: Corporate Video, Employer TVC, ...
- Advertising materials: online & print
- Event materials: POSM, Gift, Presentation, etc.
2. Talent Relation - to support the direct supervisor(s) in planning and implementing the talent engagement activities for enhancing the presence and creating the good impression of the targeted talents (future - current - past) toward the company's employer brand: 20%
- Internal: the employee engagement initiatives
- External employer branding activities targeting to the potential talents:
- Seminar/ Workshop/ Career Fair/ etc.
- Employer Recoginition
- Market research & talent insight survey
3. Employee Communications - to support the direct supervisor(s) in planning and implementing the internal communications initiatives to the employees: 10%
- Contribute in planning and implementing the Internal Communications initiatives to enhance employees’ engagement and satisfaction under the direct supervisor(s) instruction
- Propose to direct supervisor(s) ideas/initiative to strengthen and increase the efficiency of Internal Communications by developing and managing the Internal Communications touch-points such as: Print Newsletter, E-Newsletter, Digital & Social Media platforms; etc
- Develop and write-up, edit content for Internal Communications materials such as: Regular/ Ad-hoc message from the Executive Leadership under the direct supervisor(s) instruction
4. Employer branding Communications - to support the direct supervisor(s) and contribute in planning and implementing the employer branding communications campaigns for the public: 10%
- Branding Communications: for promoting AEON Vietnam Employee Value Proposition (EVP), thus enhancing AEON Vietnam's Brand Perception as an Employer of Choice
- Recruitment Communications: to support HR - Talent Acquisition in developing & implementing communication campaigns to support the talent recruiting plan and drive candidate attraction through media-mix.
Yêu Cầu Công Việc
1. University degrees in 1 of following study field: Multi-media, Marketing, Communications, Business, etc.;
2. Minimum 01 year of experiences in 1 of following field: Marketing, Communications, Employer Brand, etc.;
3. Strong English Skills, (Recommendable but not required, Japanese Skills)
4. Digital literacy: Zoom, Social Media, Canva, …
5. Oral and written communications
6. Customer-oriented
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Circle K tự hào giới thiệu rằng chúng tôi là chuỗi cửa hàng tiện lợi quốc tế đầu tiên tại Việt Nam, và cửa hàng đầu tiên được khai trương vào 20 tháng 12 năm 2008. Chúng tôi đã tổ chức Lễ Kỷ Niệm 10 năm hoạt động của Circle K tại Việt Nam trong năm 2018.
Circle K Việt Nam hiện đã có gần 400 cửa hàng tại các thành phố lớn như Hà Nội, Hạ Long, Hồ Chí Minh, Vũng Tàu, Cần Thơ và sẽ còn tiếp tục phát triển để đáp ứng nhu cầu của khách hàng ở khắp mọi nơi.
Chính sách bảo hiểm
- BHXH, Thưởng Lễ / Tết.
- Chính sách BHYT theo quy
Các hoạt động ngoại khóa
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, thân thiện
- Team building
- Thể thao
Lịch sử thành lập
- Circle K tự hào giới thiệu rằng chúng tôi là chuỗi cửa hàng tiện lợi quốc tế đầu tiên tại Việt Nam, và cửa hàng đầu tiên được khai trương vào 20 tháng 12 năm 2008. Chúng tôi đã tổ chức Lễ Kỷ Niệm 10 năm hoạt động của Circle K tại Việt Nam trong năm 2018.
Mission
-
Bắt đầu từ năm 1951 tại bang Texas, Mỹ, tới nay, Circle K đã trở thành một trong những thương hiệu cửa hàng tiện lợi uy tín rộng khắp, nổi tiếng trên toàn thế giới vì chất lượng sản phẩm và dịch vụ chăm sóc khách hàng tuyệt vời với hơn 15,000 cửa hàng.