Mô tả công việc
- Creates and fosters a motivating, empowering, and team-oriented environment focused on continuous improvement and excellent customer service
- Provides outstanding customer service to all employees
- Responds promptly and proactively to address employee concerns
- Utilizes coaching skills across the property
- Demonstrates self-confidence, energy, and enthusiasm
- Motivates and encourages staff to resolve guest and employee-related issues
Ensuring Exceptional Customer Service:
- Delivers excellent customer service
- Responds quickly and proactively to address guest concerns
- Understands and upholds the brand's service culture
- Sets high service expectations for all guests, both internal and external
- Takes ownership of guest complaints/problems until they are resolved or addressed by the appropriate manager/employee
- Follows up to ensure complaints have been addressed to the guest's satisfaction
- Develops relationships with guests to build a loyal customer base, both internally and externally
Additional Responsibilities:
- Complies with all corporate accounting procedures
- Assists the General Manager as needed with the annual Quality audit
Quyền lợi được hưởng
- 60 days probation with Full salary & Social Insurance
- Service charge every month after probation
- Attractive remuneration package & 13th-month salary
- Professional training courses
- Professional workplace with young, dynamic, and excellent team members
- Duty meal & Uniform provided
- 05 working days/week.
- Participate in team building and TakeCare activities of the team and hotel
- Health check every year
- Satisfy your love of travel with distinctive Associate discounts for hotel rooms and F&B services at Marriott International hotels & resorts all over the world (11 properties in Vietnam)
- Start your career path in the biggest and one of the most prestigious hotel companies worldwide
Yêu cầu công việc
- High school diploma or GED; 3 years experience in the food and beverage, culinary, or related professional area. OR 2-year degree from an accredited university in Food Service Management, Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major; 1-year experience in the food and beverage, culinary, or related professional area.
- Fluent in English.
- Soft management skills are required.
Yêu cầu hồ sơ
For contact, please call 024 3719 9000 - Ms. Trang - Human Resources Manager
Circle K tự hào giới thiệu rằng chúng tôi là chuỗi cửa hàng tiện lợi quốc tế đầu tiên tại Việt Nam, và cửa hàng đầu tiên được khai trương vào 20 tháng 12 năm 2008. Chúng tôi đã tổ chức Lễ Kỷ Niệm 10 năm hoạt động của Circle K tại Việt Nam trong năm 2018.
Circle K Việt Nam hiện đã có gần 400 cửa hàng tại các thành phố lớn như Hà Nội, Hạ Long, Hồ Chí Minh, Vũng Tàu, Cần Thơ và sẽ còn tiếp tục phát triển để đáp ứng nhu cầu của khách hàng ở khắp mọi nơi.
Chính sách bảo hiểm
- BHXH, Thưởng Lễ / Tết.
- Chính sách BHYT theo quy
Các hoạt động ngoại khóa
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, thân thiện
- Team building
- Thể thao
Lịch sử thành lập
- Circle K tự hào giới thiệu rằng chúng tôi là chuỗi cửa hàng tiện lợi quốc tế đầu tiên tại Việt Nam, và cửa hàng đầu tiên được khai trương vào 20 tháng 12 năm 2008. Chúng tôi đã tổ chức Lễ Kỷ Niệm 10 năm hoạt động của Circle K tại Việt Nam trong năm 2018.
Mission
-
Bắt đầu từ năm 1951 tại bang Texas, Mỹ, tới nay, Circle K đã trở thành một trong những thương hiệu cửa hàng tiện lợi uy tín rộng khắp, nổi tiếng trên toàn thế giới vì chất lượng sản phẩm và dịch vụ chăm sóc khách hàng tuyệt vời với hơn 15,000 cửa hàng.