Việc làm CÔNG TY TNHH VÒNG TRÒN ĐỎ ( CIRCLE K)

Cập nhật 04/09/2024 11:37
Tìm thấy 7 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH VÒNG TRÒN ĐỎ
Brand Marketing Manager - Luxury Retai/Fashion/Cosmetic/Fmcg
CÔNG TY TNHH VÒNG TRÒN ĐỎ ( CIRCLE K)
3.3
22 đánh giá 69 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm/Trưởng phòng
Ngày đăng tuyển: 26/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 27/09/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 8 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Tầng 3, Tòa nhà Centec Tower, số 72 74 Nguyễn Thị Minh Khai, P.Võ Thị Sáu,Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

  • Brand Strategy Development: Develop comprehensive brand strategies aligned with company objectives, including brand positioning, messaging, and target audience identification.
  • Integrated Marketing Campaigns: Plan integrated marketing campaigns across various channels, including digital, print, social media, events, and influencers, to drive brand visibility and engagement. Conduct a comprehensive Integrated Marketing campaign brief and collaborate with Centralized Marketing Center of Expertise teams to execute approved campaigns with execellent execution.
  • Clientele Development and CRM: Deeply understand targeted customers’ behaviors, lifestyles and customer data thereby developing strategic approach and plans together with Centralized Customer Experiences team to retent existing customers while acquiring new customers for assigned brands.
  • Brand Partnerships and Sponsorships: Collaborate with Centralized Partnership team to identify and cultivate strategic partnerships and sponsorships that enhance brand visibility, prestige, and affinity among target audiences for assigned brands.
  • Brand Commercial Plannning: Lead tactical trade promotion including branded perks, e-vouchers and GWP to drive sales at assigned distribution channels.
  • Content Creation and Management: Oversee the creation of compelling and relevant content for marketing materials, advertising campaigns, product launches, and brand activations, ensuring consistency in messaging and brand voice.
  • Market Research and Analysis: Conduct market research, competitive analysis, and luxury customer insights to identify opportunities for growth and refine marketing strategies accordingly.
  • Collaboration and Cross-Functional Leadership: Collaborate effectively with internal teams, including product merchandizing team, retail sales and VM teams and external team including Centralized Marketing teams (DAFC Marketing Center of Expertise, Customer Experiences and Corporate Marketing) to ensure alignment and integration of brand initiatives across all touchpoints.
  • Budget Management: Develop and manage marketing budgets, ensuring optimal allocation of resources to achieve maximum ROI and brand impact.
  • Performance Tracking and Reporting: Monitor and analyze the performance of marketing campaigns and initiatives, providing regular reports and insights to senior management to inform decision-making and optimize future strategies.
  • Brand Identity Maintenance: Uphold brand integrity and consistency across all marketing materials, ensuring adherence to brand guidelines and values
  • Build customer-centric and performance driven Marketing team

Yêu cầu công việc

Qualification:

Bachelor’s degree in Marketing, Business Administration or related field.

Knowledge:

Knowledge of fashion and strong passion in fashion industry are required.

Experience:

At least 3 years of experience in brand marketing, preferably in the luxury goods or fashion industry

Proven track record of developing and executing successful marketing campaigns that drive brand awareness and sales growth.

Skill and Competence:

Fluent in spoken & written English.

Strong strategic thinking and analytical skills, with the ability to translate data and insights into actionable marketing strategies.

Excellent communication, presentation, and interpersonal skills, with the ability to effectively collaborate with cross-functional teams.

Creative mindset with a passion for luxury brands and a keen eye for details.

Proficiency in Microsoft Office Suite and marketing analytics tools.

Flexibility to adapt to a fast-paced and dynamic work environment.

Quyền lợi được hưởng

- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY TNHH VÒNG TRÒN ĐỎ
CÔNG TY TNHH VÒNG TRÒN ĐỎ ( CIRCLE K) Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
160 Bùi Thị Xuân, Phường Phạm Ngũ Lão, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Circle K tự hào giới thiệu rằng chúng tôi là chuỗi cửa hàng tiện lợi quốc tế đầu tiên tại Việt Nam, và cửa hàng đầu tiên được khai trương vào 20 tháng 12 năm 2008. Chúng tôi đã tổ chức Lễ Kỷ Niệm 10 năm hoạt động của Circle K tại Việt Nam trong năm 2018.

Circle K Việt Nam hiện đã có gần 400 cửa hàng tại các thành phố lớn như Hà Nội, Hạ Long, Hồ Chí Minh, Vũng Tàu, Cần Thơ và sẽ còn tiếp tục phát triển để đáp ứng nhu cầu của khách hàng ở khắp mọi nơi.

Chính sách bảo hiểm

  •  BHXH, Thưởng Lễ / Tết.
  • Chính sách BHYT theo quy 

Các hoạt động ngoại khóa

  • Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, thân thiện
  • Team building
  • Thể thao

Lịch sử thành lập

  • Circle K tự hào giới thiệu rằng chúng tôi là chuỗi cửa hàng tiện lợi quốc tế đầu tiên tại Việt Nam, và cửa hàng đầu tiên được khai trương vào 20 tháng 12 năm 2008. Chúng tôi đã tổ chức Lễ Kỷ Niệm 10 năm hoạt động của Circle K tại Việt Nam trong năm 2018.

Mission

  • Bắt đầu từ năm 1951 tại bang Texas, Mỹ, tới nay, Circle K đã trở thành một trong những thương hiệu cửa hàng tiện lợi uy tín rộng khắp, nổi tiếng trên toàn thế giới vì chất lượng sản phẩm và dịch vụ chăm sóc khách hàng tuyệt vời với hơn 15,000 cửa hàng.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY TNHH VÒNG TRÒN ĐỎ ( CIRCLE K)

Bạn làm việc tại CÔNG TY TNHH VÒNG TRÒN ĐỎ ( CIRCLE K)? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY TNHH VÒNG TRÒN ĐỎ ( CIRCLE K)

CÔNG TY TNHH VÒNG TRÒN ĐỎ ( CIRCLE K)

Click để đánh giá