Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Consumer Insight Analysis (60%)
+ Collect, analyze, and interpret consumer data from various sources such as surveys, interviews, focus groups, and social media platforms.
+ Collaborate with cross-functional team, including Marketing, R&D and sales teams to provide data-driven insights that support the New products development process and effective marketing and sales strategies.
+ Monitor and Stay up-to-date with industry trends, competitors, and emerging technologies; conduct report in monthly basis to suggest innovative approaches to consumer insights.
+ Generate reports, presentations, and dashboards to effectively communicate key findings and recommendations to stakeholders at various levels of the organization.
Consumer surveys design & implementation (30%)
+ Collaborate with cross-functional teams to understand research objectives and collect specific data required to support business goals.
+ Design and develop survey questionnaires to gather relevant and accurate data.
+ Implement surveys through various methods (both in-house and using agency), such as online platforms, telephone interviews, or in-person interviews.
+ Prepare comprehensive reports and presentations summarizing survey findings, including visualizations and recommendations for action.
Other tasks assigned by Line manager(10%)
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree in business, marketing, statistics or a related field.
- At least 2 years experience in consumer/customer insights, market research, or related role in FMCG
- Strong analytical skills with the ability to interpret complex data sets and draw actionable insights.
- Excellent communication, proactive attitude with a passion for understanding consumer behavior and trends.
- Fluent English, good at Power BI & Microsoft Office skills,
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Circle K tự hào giới thiệu rằng chúng tôi là chuỗi cửa hàng tiện lợi quốc tế đầu tiên tại Việt Nam, và cửa hàng đầu tiên được khai trương vào 20 tháng 12 năm 2008. Chúng tôi đã tổ chức Lễ Kỷ Niệm 10 năm hoạt động của Circle K tại Việt Nam trong năm 2018.
Circle K Việt Nam hiện đã có gần 400 cửa hàng tại các thành phố lớn như Hà Nội, Hạ Long, Hồ Chí Minh, Vũng Tàu, Cần Thơ và sẽ còn tiếp tục phát triển để đáp ứng nhu cầu của khách hàng ở khắp mọi nơi.
Chính sách bảo hiểm
- BHXH, Thưởng Lễ / Tết.
- Chính sách BHYT theo quy
Các hoạt động ngoại khóa
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, thân thiện
- Team building
- Thể thao
Lịch sử thành lập
- Circle K tự hào giới thiệu rằng chúng tôi là chuỗi cửa hàng tiện lợi quốc tế đầu tiên tại Việt Nam, và cửa hàng đầu tiên được khai trương vào 20 tháng 12 năm 2008. Chúng tôi đã tổ chức Lễ Kỷ Niệm 10 năm hoạt động của Circle K tại Việt Nam trong năm 2018.
Mission
-
Bắt đầu từ năm 1951 tại bang Texas, Mỹ, tới nay, Circle K đã trở thành một trong những thương hiệu cửa hàng tiện lợi uy tín rộng khắp, nổi tiếng trên toàn thế giới vì chất lượng sản phẩm và dịch vụ chăm sóc khách hàng tuyệt vời với hơn 15,000 cửa hàng.