Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Key Accountabilities
1. Brand communication:
- Collaborate with the brand team and other stakeholders to fully understand communication needs.
- Develop and execute a results-driven, multi-platform communications strategy and plan in line with corporate and brand direction to achieve business goals and establish strong brand connections.
2. Social Content Management:
- Develop the content plan based on the idea for specific requirements (from brand story, marketing activities, product, or other services) on social owned channels to create engaging content that increases brand awareness & interaction.
- Develop the content angles and detailed content posts following the content plan.
- Work closely with the design team to make sure all materials are aligned with the concept and demonstrate the right mood and tone of the content.
- Manage, review & control requirements from internal stakeholders to ensure the right content & quality on social owned channels is implemented within the timeline.
- Monitor and engage with social media platforms, respond to inquiries, and handle customer’s comments on posts.
- Track and alert negative comments or posts on social channels that can impact brand reputation.
- Monitor and conduct competitor activities report to understand what they are performing and have a proper action plan.
- Observe and understand the target audience, social trends, and opportunities mapping in the content plan.
- Utilize analytics tools to measure the performance of the brand on social platforms and propose a plan to deliver the brand objectives.
3. Owned channel management
- Develop and implement all owned channel of Hanwha Life, including social channels (FB, Instagram, Youtube, Zalo, Tiktok…) and corporate website to promote the brand and customer engagement.
- Manage and supervise all content and visuals publishing on all owned channels.
- Ensure the corporate website is regularly updated with the latest information and provides excellent user experience.
- Coordinate with other stakeholders to review and endorse all contents and visuals before publishing on owned channels to ensure continuity and consistency in communication.
Benefits
- Competitive salary (100% salary during probation).
- Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
- Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
- Provide an advanced Health Medical pre-check-up from the 1st week of your probation.
- Gifts for new comers and on special occasions
- Modern facilities in the spacious office
- 15 Annual leaves.
Yêu Cầu Công Việc
- Education: Bachelor‘s degree in marketing, advertising, communication, social media, or in a related field.
- Relevant Working Experience: 4+ year experience in social media marketing and IMC.
- Technical/ Professional/ Specific Competency Requirements:
- Proven working experience in social media marketing or Marketing communications.
- Excellent consulting, writing, editing (photo/video/text), presentation and communication skills with a knack for storytelling
- Knowledge of content management systems (CMS) and Canva tool
- Proficiency in social media management tools and analytics platforms.
- Positive attitude, detail, and customer oriented with good multitasking and organizational ability
- Advanced ability to drive creativity and innovation.
- Ability to multitask and individual work in a fast-paced environment.
- Relevant Working Experience: 4+ year experience in social media marketing and IMC.
- Required Languages: Fluent English & Vietnamese
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Video Tuyển Dụng
Circle K tự hào giới thiệu rằng chúng tôi là chuỗi cửa hàng tiện lợi quốc tế đầu tiên tại Việt Nam, và cửa hàng đầu tiên được khai trương vào 20 tháng 12 năm 2008. Chúng tôi đã tổ chức Lễ Kỷ Niệm 10 năm hoạt động của Circle K tại Việt Nam trong năm 2018.
Circle K Việt Nam hiện đã có gần 400 cửa hàng tại các thành phố lớn như Hà Nội, Hạ Long, Hồ Chí Minh, Vũng Tàu, Cần Thơ và sẽ còn tiếp tục phát triển để đáp ứng nhu cầu của khách hàng ở khắp mọi nơi.
Chính sách bảo hiểm
- BHXH, Thưởng Lễ / Tết.
- Chính sách BHYT theo quy
Các hoạt động ngoại khóa
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, thân thiện
- Team building
- Thể thao
Lịch sử thành lập
- Circle K tự hào giới thiệu rằng chúng tôi là chuỗi cửa hàng tiện lợi quốc tế đầu tiên tại Việt Nam, và cửa hàng đầu tiên được khai trương vào 20 tháng 12 năm 2008. Chúng tôi đã tổ chức Lễ Kỷ Niệm 10 năm hoạt động của Circle K tại Việt Nam trong năm 2018.
Mission
-
Bắt đầu từ năm 1951 tại bang Texas, Mỹ, tới nay, Circle K đã trở thành một trong những thương hiệu cửa hàng tiện lợi uy tín rộng khắp, nổi tiếng trên toàn thế giới vì chất lượng sản phẩm và dịch vụ chăm sóc khách hàng tuyệt vời với hơn 15,000 cửa hàng.