Mô tả công việc
DUTIES AND RESPONSIBILTIES
1. Managing the Guest Experience
• Intervene in any guest situation as needed to ensure guest satisfaction is achieved.
• Ensure smooth and efficient operations of the Club Lounge.
• Empower Guest Relations team members to provide excellent customer service.
• Provide immediate assistance to guests as requested.
• Serve as a leader in displaying outstanding hospitality skills.
• Set a positive example for guest relations.
• Respond to and handle guest problems and complaints.
• Ensure employees understand guests’ expectations and parameters.
• Interact with guests on a regular basis throughout the property to obtain feedback on quality of product, service levels and overall satisfaction.
• Participate in the development and implementation of corrective action plans to improve guest satisfaction.
• Record guest issues in the Glitch report and hand over to Duty Manager.
• Function as a Guest Relations Officer.
• Assist the Front Desk team in check-in and check-out to ensure smooth operations.
• Perform other tasks assigned by Guest Relations Manager and Upper Management.
2. Assisting Human Resources Activities
• Observe service behaviors of Guest Relations team members and provide feedback to individuals.
• Conduct training sessions on Guest Services and Job related skills.
• Provide coaching and counseling to all subordinates to ensure personal and professional development.
• Lead and motivate the team to achieve targets allocated.
• Celebrate successes and publicly recognizes the contributions of team members.
• Support Department Head with the Employee Performance Review Process.
3. Serving as a Manager on Duty when needed
• Observe Property operations and ensure the highest level of service is well maintained.
• Represent the Property Management in resolving any guests’ related situations.
• Participate in investigation of guest incidents when necessary.
• Handle the tracking of guest service issues.
• Understand and, if necessary, implement all emergency plans including accident, death, elevator, thefts, vicious crimes, bombs, fire, etc.
• Ensure property policies are administered fairly and consistently, disciplinary procedures and documentation are completed according to Standards (SOPs).
• Assist Duty Manager in making all related reports.
QUALIFICATIONS AND REQUIREMENTS
1. At least three years experience in a similar role in high volume hotels and/ or resorts.
2. Diploma in Hotel Management or related field, and Bachelor’s degree preferred.
3. Extensive knowledge of the Opera system and other Computer systems.
4. Excellent command of English and Vietnamese.
5. Ability to speak Korean/ Chinese/ Japanese as an advantage.
6. Excellent training and coaching skills.
7. Good management and leadership skills.
8. Ability to work shifts and under pressure.
Quyền lợi được hưởng
- 2 months of probation with full salary & service charge.
- Team building activities.
- Annual Summer Outing/Health checkup
- Accident insurance 24/24
- Attractive Medical package
- Uniform, Laundry service is provided by Hotel
- Delicious and nutritious meal at Hotel's Staff Cafeteria
- International working environment and friendly teammates.
- Other benefits according to Company's policy.
Yêu cầu công việc
1. At least 5 years’ experience as Assistant Chief Engineer in scalable four or five star hotels/ resorts.
2. Bachelor’s degree or higher in construction/ engineering or related discipline.
3. Proven record of successful experience in management, budgeting, goal setting and achieving, all aspects of the building services.
4. Ability to demonstrate, motivational, leadership skills, problem solving, planning and organizing, decision making, prioritizing, delegating training and developing and producing results.
5. Excellent command of English.
Yêu cầu hồ sơ
Thế Hưng là nhà thầu xây dựng chuyên nghiệp được thành lập từ năm 1996, có khả năng thi công đa dạng các hạng mục công trình dân dụng, thương mại và công nghiệp. Thế Hưng đặc biệt phát triển mạnh ở lĩnh vực thi công nền móng công trình, thi công cọc - cừ khối lượng lớn trong thời gian ngắn. Năng lực thi công của chúng tôi được minh chứng qua hàng trăm dự án và hạng mục công trình trải rộng khắp các tỉnh thành lớn tại khu vực phía Nam mà chúng tôi đã và đang thi công; cũng như hàng loạt các chủ đầu tư, công ty tư vấn, nhà thầu xây dựng tiếng tăm trong và ngoài nước mà chúng tôi hợp tác.
Bên cạnh đó, Thế Hưng tự hào là Tổng Đại lý Sika tại miền Nam - Tổng Đại lý lớn mạnh nhất kênh phân phối Sika, đã đồng hành cùng Sika suốt hơn 10 năm phát triển thương hiệu và chiếm lĩnh thị trường hóa chất phụ gia xây dựng tại Việt Nam. Với kiến thức chuyên môn và kinh nghiệm sâu rộng trong ứng dụng các sản phẩm hóa chất và phụ gia xây dựng Sika, Thế Hưng được xem là chuyên gia trong lĩnh vực xử lý chống thấm, cải tạo và sửa chữa cho tất cả mọi hạng mục xuyên suốt từ tầng hầm cho đến sàn mái.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm y tế
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia hoạt động ngoại khóa công ty tổ chức
Lịch sử thành lập
- Thế Hưng là một nhà thầu xây dựng chuyển nghiệp được thành lập từ năm 1996
Mission
Chúng tôi luôn mong muốn nhận được những đánh giá thật khách quan hiệu quả công việc của Thế Hưng về mặt tiến độ, chất lượng thi công, ngân sách, thành tích cụ thể của mỗi nhân viên, nhà thầu phụ và nhà cung ứng đối với từng dự án cụ thể. Tất cả nhằm mục tiêu duy trì và cải tiến hệ thống quản lý chất lượng, cam kết với tất cả các khách hàng và đối tác chiến lược: Thế Hưng luôn mang lại những công trình có tiêu chuẩn cao nhất cho khách hàng.