Mô tả công việc
1. Engaging leadership that inspires and empowers the VIP services staff.
2. Provides strategic direction for the department and proactively conveys guidelines for staff that shapes the unparalleled standards expected.
3. Make certain that areas of accountability are executed in uncompromised levels.
4. Oversees facility and equipment in the responsible areas to make sure they are in complete working order.
5. Ensures all activities performed within the department are in accordance with the company’s business objectives, and established safety and security standards.
6. Hires, trains, motivates and provides on-going communication to staff to deliver first-class service with unmatched elegance and professionalism while promoting a culture of accountability.
7. Communicates with partnering departments and peers to achieve superior customer satisfaction and efficient utilisation of manpower and facilities.
8. Maintains close work relationships with other departments and their leaders to promote feedback, cross training and efficient operations.
9. Positively collaborates and communicates proactively with Housekeeping and other departments regarding daily VIP arrivals of special requests, group needs, check outs and other guest needs that might arise.
10. Creates and maintains a refined yet welcoming VIP guest registration experience, efficient and accurate cashiering functions and exceeds guests expressed and unexpressed needs.
11. Prepared to execute Manager on Duty responsibilities when necessary. Track, comment on Boujee images and make sure it matches with the company brand.
12. Manage team in regular interactions, integrating strategic communication plans to ensure a lively description of business at all the times.
13. Make sure to spot checks on the Front Office and VIP team on dress code and make sure the teams are well groomed to serve our guests.
14. Other tasks assigned by the General Manager from time to time.
Quyền lợi được hưởng
Thưởng các ngày lễ, tết, tháng 13
BH tai nạn và sức khỏe Bảo Việt
Đóng BHXH từ khi thử việc
Team building
Yêu cầu công việc
- Over 3 years Customer services experience required on Nightlife/F&B/Hospitality/Aviation. One year management experience required.
- Must present a well-groomed appearance.
- Exceptional and professional communication skills, both oral and written.
- Organised, can multi-task, superior problem solving skills and detail-oriented.
- Manage department budget and assure that expenses are maintained within agreed parameters. Proven record in maintaining unfailing, high quality service levels in luxury clubs/bars.
Yêu cầu hồ sơ
Thế Hưng là nhà thầu xây dựng chuyên nghiệp được thành lập từ năm 1996, có khả năng thi công đa dạng các hạng mục công trình dân dụng, thương mại và công nghiệp. Thế Hưng đặc biệt phát triển mạnh ở lĩnh vực thi công nền móng công trình, thi công cọc - cừ khối lượng lớn trong thời gian ngắn. Năng lực thi công của chúng tôi được minh chứng qua hàng trăm dự án và hạng mục công trình trải rộng khắp các tỉnh thành lớn tại khu vực phía Nam mà chúng tôi đã và đang thi công; cũng như hàng loạt các chủ đầu tư, công ty tư vấn, nhà thầu xây dựng tiếng tăm trong và ngoài nước mà chúng tôi hợp tác.
Bên cạnh đó, Thế Hưng tự hào là Tổng Đại lý Sika tại miền Nam - Tổng Đại lý lớn mạnh nhất kênh phân phối Sika, đã đồng hành cùng Sika suốt hơn 10 năm phát triển thương hiệu và chiếm lĩnh thị trường hóa chất phụ gia xây dựng tại Việt Nam. Với kiến thức chuyên môn và kinh nghiệm sâu rộng trong ứng dụng các sản phẩm hóa chất và phụ gia xây dựng Sika, Thế Hưng được xem là chuyên gia trong lĩnh vực xử lý chống thấm, cải tạo và sửa chữa cho tất cả mọi hạng mục xuyên suốt từ tầng hầm cho đến sàn mái.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm y tế
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia hoạt động ngoại khóa công ty tổ chức
Lịch sử thành lập
- Thế Hưng là một nhà thầu xây dựng chuyển nghiệp được thành lập từ năm 1996
Mission
Chúng tôi luôn mong muốn nhận được những đánh giá thật khách quan hiệu quả công việc của Thế Hưng về mặt tiến độ, chất lượng thi công, ngân sách, thành tích cụ thể của mỗi nhân viên, nhà thầu phụ và nhà cung ứng đối với từng dự án cụ thể. Tất cả nhằm mục tiêu duy trì và cải tiến hệ thống quản lý chất lượng, cam kết với tất cả các khách hàng và đối tác chiến lược: Thế Hưng luôn mang lại những công trình có tiêu chuẩn cao nhất cho khách hàng.