Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
About Us
Salvia is a Singapore-based tech startup that connects millions of users worldwide with expert advisors on topics like love, relationships, psychology, family, and careers. Specializing in Astrology, Horoscope, Spirituality, and Tarot, our advisors offer accurate, insightful guidance to users globally through our app, which allows instant chat or call consultations.
With a strong presence in markets such as the US, Europe, Japan, Taiwan, and more, Salvia is a small, agile team dedicated to delivering high-quality service and growing our products with passion and adaptability.
The Job
We are looking for an English-speaking Customer Service Executive to join our team and support the English-speaking market. This role is integral to ensuring a smooth, positive experience for our users by addressing inquiries and resolving app-related issues. As a key point of contact, you’ll handle customer support across channels like chat and email, while also collaborating with our team to enhance our users’ experience.
Key Responsibilities:
• Provide responsive, professional customer support via chat, email, and other platforms.
• Address customer inquiries and resolve product-related issues efficiently.
• Support Salvia Advisors by managing and resolving queries on the advisor platform.
• Assist in maintaining and managing user feedback on the App Store and Google Play reviews.
• Contribute to social media support and Star School’s pre-sales inquiries.
• Collaborate with team members to ensure high customer satisfaction and operational effectiveness.
• Identify and report recurring issues or suggestions to improve product quality and user experience.
Yêu Cầu Công Việc
Requirements:
• Excellent proficiency in English (IELTS 6.5 or higher).
• Customer-oriented mindset with strong communication and interpersonal skills.
• Self-motivated and adaptable, with a problem-solving approach and the ability to remain calm under pressure.
• Experience in customer service or related roles is a plus.
• Comfortable with multitasking and learning new tools, with an interest in social media and customer engagement.
What We Offer:
• Competitive salary and comprehensive benefits.
• Full salary probation, Full SMUI, another allowance
• Opportunity to grow within a fast-paced, international startup environment.
• Working hours: Monday to Friday, 9:00 am – 6:00 pm.
• Office location: E-town Central, 11 Doan Van Bo, District 4, HCM.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 10 Tr - 15 Tr VND
Thế Hưng là nhà thầu xây dựng chuyên nghiệp được thành lập từ năm 1996, có khả năng thi công đa dạng các hạng mục công trình dân dụng, thương mại và công nghiệp. Thế Hưng đặc biệt phát triển mạnh ở lĩnh vực thi công nền móng công trình, thi công cọc - cừ khối lượng lớn trong thời gian ngắn. Năng lực thi công của chúng tôi được minh chứng qua hàng trăm dự án và hạng mục công trình trải rộng khắp các tỉnh thành lớn tại khu vực phía Nam mà chúng tôi đã và đang thi công; cũng như hàng loạt các chủ đầu tư, công ty tư vấn, nhà thầu xây dựng tiếng tăm trong và ngoài nước mà chúng tôi hợp tác.
Bên cạnh đó, Thế Hưng tự hào là Tổng Đại lý Sika tại miền Nam - Tổng Đại lý lớn mạnh nhất kênh phân phối Sika, đã đồng hành cùng Sika suốt hơn 10 năm phát triển thương hiệu và chiếm lĩnh thị trường hóa chất phụ gia xây dựng tại Việt Nam. Với kiến thức chuyên môn và kinh nghiệm sâu rộng trong ứng dụng các sản phẩm hóa chất và phụ gia xây dựng Sika, Thế Hưng được xem là chuyên gia trong lĩnh vực xử lý chống thấm, cải tạo và sửa chữa cho tất cả mọi hạng mục xuyên suốt từ tầng hầm cho đến sàn mái.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm y tế
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia hoạt động ngoại khóa công ty tổ chức
Lịch sử thành lập
- Thế Hưng là một nhà thầu xây dựng chuyển nghiệp được thành lập từ năm 1996
Mission
Chúng tôi luôn mong muốn nhận được những đánh giá thật khách quan hiệu quả công việc của Thế Hưng về mặt tiến độ, chất lượng thi công, ngân sách, thành tích cụ thể của mỗi nhân viên, nhà thầu phụ và nhà cung ứng đối với từng dự án cụ thể. Tất cả nhằm mục tiêu duy trì và cải tiến hệ thống quản lý chất lượng, cam kết với tất cả các khách hàng và đối tác chiến lược: Thế Hưng luôn mang lại những công trình có tiêu chuẩn cao nhất cho khách hàng.