Mô tả công việc
Essential Duties and Responsibilities – (Key Activities of the role)
Administrative and coordination
• Update and maintain Executive Chef’s calendar, remind him/her regarding meetings and appointments scheduled
• Answer calls according to hotel standards
• Ensure that all correspondences, faxes, messages, emails are responded in a timely manner/disseminated accordingly
• Provide secretarial support such as drafting correspondences including those of confidential nature and minutes-taking for departmental meetings
• Prepare and distribute letters, reports and memos in an efficient manner
• Manage daily Banquet Event Orders and distribute to all relevant departments
• Handle and maintain all administration relating to new and existing culinary colleagues movement in the department, including casual labour
• Report and collate the accident reports and Workplace Safety checklist according to the Health & Safety policy
• Plan and administer the department duty roster and maintain the department medical leave records for submission to Talent & Culture Department
• Ensure proper requisition and control of office & kitchen supplies; follow up on delivery of materials
• Assist culinary colleagues in expense claims and reimbursement
Other Responsibilities
• Maintain complete knowledge of all F&B services, contents & preparation methods, outlets and hotel services/features
• Be well versed in hotel fire & life safety/emergency procedures
• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management
• Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times
• Perform other reasonable duties assigned by the assigned by the Management
• Performs duties in a timely and efficient manner in accordance with the Hotel policies and procedure.
• Maintains professional business confidentiality.
• Sees to proper handling, usage and maintenance of office equipment and supplies; maintains cleanliness of the F&B Office.
• Types memorandums, letters, faxes, reports and other correspondence including those of confidential nature for Superior and his assistants.
• Maintains proper records all memos and letters; Organizes and files documents in a systematic manner i.e. according to departments.
• Takes and transcribes minutes of departmental meetings.
• Answers and places telephone calls for superiors; arranges appointments for superior and reminds him of it.
• Opens reads and sorts incoming mail for the department; dispatches and records outgoing mail.
• Maintains adequate stock of office supplies; controls all stationary supplies for the department
Quyền lợi được hưởng
- Accommodation for Candidate who come from another city/Chỗ ở cho ứng viên đến từ thành phố khác
- Service charge/Phí dịch vụ
- 2 days off / week/ Nghỉ 2 ngày/tuần
- Full Social Insurance/Bảo hiểm xã hội đầy đủ
- Shuttle bus from the hotel to Phan Thiet City and back/Xe đưa đón từ khách sạn đến Thành phố Phan Thiết và ngược lại
- International work environment/Môi trường làm việc quốc tế
- Duty meal/Bữa ăn theo ca
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s Degree or Diploma in English Language University, Food & Beverage, or related field.
- 2 years related experience, including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.
- Well versed with personal computer and operates various computer software programs in order to increase office efficiency.
- Good writing and speaking English skills.
Yêu cầu hồ sơ
- Potrait Photo/ Ảnh thẻ
- Residence documentary/ Xác nhận cư trú
- Notaried ID Card/ Căn cước công dân
- Health check/ Giấy khám sức khỏe
- Criminal Record/Lý lịch tư pháp
CÔNG TY CỔ PHẦN HESMAN VIỆT NAM là công ty hoạt động trong lĩnh vực buôn bán thiết bị và linh kiện điện tử, viễn thông từ khi thành lập năm 2016. Đội ngũ của chúng tôi bao gồm những nhân viên có kinh nghiệm và trình độ chuyên môn cao, đảm bảo cung cấp cho khách hàng những sản phẩm tốt nhất.
Với mục tiêu là đạt được sự tin tưởng của khách hàng và phát triển khả năng của công ty, CÔNG TY CỔ PHẦN HESMAN VIỆT NAM luôn cố gắng để cung cấp dịch vụ xử lý đơn hàng tốt nhất cho khách hàng. Công ty chú trọng phẩm chất vận hành và đảm bảo sự hài lòng của khách hàng bằng cách cung cấp các sản phẩm chất lượng cao và giá cả hợp lý.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, BHTN, …. theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Party thường niên cuối năm
- Teambuilding, gala dinner
Lịch sử thành lập
-
Thành lập từ năm 2012, ShopDunk là chuỗi siêu thị Apple, chuyên bán iPhone, iPad, MacBook…Ban đầu, thương hiệu ShopDunk thuộc sở hữu của công ty S&D. Với version 1.0, cụm từ “ShopDunk lừa đảo” xuất hiện rất nhiều trên internet.Nhưng từ tháng 7/2016, ShopDunk đã được đổi chủ sở hữu sang công ty TNHH Hesman Việt Nam, trở thành version 2.0. Từ thời điểm đó, ShopDunk đã không còn tình trạng bán hàng chất lượng thấp. Không những thế, chúng tôi còn ngày càng nâng cấp dịch vụ bảo hành để ShopDunk thực sự là điểm đến của iFan.
Mission
- Công ty cũng luôn tập trung vào việc cung cấp các sản phẩm đa dạng, đáp ứng được nhu cầu khách hàng. CÔNG TY CỔ PHẦN HESMAN VIỆT NAM luôn tạo ra các giải pháp khác nhau và đi đầu trong việc phát triển các sản phẩm để đáp ứng nhu cầu của khách hàng.
Review Hesman Việt Nam (shopdunk)
Nghe tin không có thưởng tết không có lương tháng 13 định sau tết kiếm việc khác, xong nhận thông tin bị trừ 15% toàn bộ nhân viên ngay trước Tết thì nộp giấy luôn k cần nghĩ ngợi.(rv)
Tốc độ phát triển nhanh dễ thăng tiến (3 năm có 12 cửa hàng, 1-200 nv). Trả lương chậm 2-3 ngày so với kế hoạch. Mỗi năm trả chậm 6 lần - cần sửa gấp(rv)