Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Quality Assurance Officer/ Chuyên viên Kiểm soát Chất lượng Dịch vụ Khách hàng
Vina Sunwoo
7 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
900 - 1200 USD
Chức vụ:
Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển:
10/12/2024
Hạn nộp hồ sơ:
19/01/2025
Hình thức:
Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm:
3 - 5 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Key Accountabilities
Quality Assurance for Counter Services (80%)
- Develop and implement the First Line of Defense (FLOD) procedures for the CS counter team.
- Ensure that CS counter services are operated and delivered in compliance with approved procedures and guidelines.
- Detect and inspect issues related to CS operations early on, propose suitable action plans to correct and address issues, implement service recovery, and prevent future recurrence.
- Conduct initial and refresher training for CS counter staff.
- Create standard operating procedures for the CS counter team and ensure compliance in their daily work.
- Collaborate with relevant departments to enhance customer care services.
- Participate in on-site visits with customers when handling complaints, customer care, and investigation cases.
Support for CS Counter Force & Customer Visits (10%)
- Act as a backup resource for the CS counter team as needed.
Other Responsibilities (10%)
- Work closely with the sales force.
- Contribute to maintaining a professional office environment by ensuring adherence to company policies (labor regulations, office rules, dress code, etc.).
- Recommend workflow adjustments to improve service quality, reduce paperwork, and decrease turnaround time.
- Perform other tasks as assigned from time to time.
Benefit
- Competitive salary (100% salary during probation).
- Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
- Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
- Provide an advanced Health Medical pre-check-up from the 1st week of your probation.
- Gifts for new comers and on special occasions
- Modern facilities in the spacious office
- 15 Annual leaves
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated University/ College
- At least 2 years of experience in customer service processes related to customer service counters, with a mandatory background in the life insurance industry. Experience in QA or Investigation is a plus.
- Strong customer service experience, especially in frontline roles or customer service counters, with a mandatory background in the life insurance industry.
- Ability to think logically, analyze situations, and identify errors or discrepancies.
- Willingness to travel for business when required.
- Demonstrate attention to detail, accuracy, and organizational skills.
- Effective communication skills: both written and verbal, with strong listening abilities.
- Ability and willingness to learn and adapt to the company‘s work environment.
- Ability to contribute to a productive and positive work environment: team-oriented, customer-focused, and proactive.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 40
- Lương: 900 - 1,200 USD
Khu vực
Vina Sunwoo
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Cty TNHH Vina Sunwoo. Lô L, KCN Lộc An-Bình Sơn, Xã Bình Sơn, huyện Long Thành
CTY TNHH VINA SUNWOO
Chuyên sản xuất bao bì Carton, 100% vốn Hàn Quốc. Là 1 vendor của Samsung
Tên giao dịch: VINA SUNWOO CO., LTD
Loại hình hoạt động: Công ty TNHH Một Thành Viên
Mã số thuế: 3603265675
Địa chỉ: Lô L, KCN Lộc An-Bình Sơn, Xã Bình Sơn, Huyện Long Thành, Tỉnh Đồng Nai
Đại diện pháp luật: Koo Jong Hoe
Giám đốc công ty: Weon Seung Yeon
Ngày cấp giấy phép: 04/02/2015
Ngày hoạt động: 12/02/2015 (Đã hoạt động 9 năm)
Những nghề phổ biến tại Vina Sunwoo
Bạn làm việc tại Vina Sunwoo? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Vina Sunwoo
Click để đánh giá