Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
• Plan, organize, drive and ensure department functional operation aligning with company business plan and achieving department KPIs..
• Set individual KPIs and organizational goals for below management levels and teams.
• Recommend and review department budgets. Approve and control department expenses within approved budgets.
• Check and varify requests for necessary resources for the operation of department.
• Develop, interpret, guide and ensure the implementation and pratice of department operation system including policies, SOPs, work instructions and standards.
• Work with IT on developing database, functional modules on ERP software and implementing IT solutions to support department works. Manage department database and function on ERP software.
• Work with HR on HR policy practice and building company image.
• Take ownership on subordinates attitude, retention, engagement, career development progression, health and safety, talent development and succession plan for below management levels.
• Monitor and provide performance appraisal for below supervisors and staffs. Review and approve performance appraisal for below team leaders.
• Approve hiring and promotion. Recommend firing and demotion,
• Drive, train, deligate, motivate and ensure subordinates working to their best ability and department delivering the highest level of performance.
• Build and promote the atmosphere within department that encourages team work, cooperation and engagement.
• Make critical decisions which relates and impacts within department under company policies and ensure “company comes first”.
• Identify challenges and ssuggests changes or actions in where and what department needs to improve.
• Collaborate with line managers to get thing done effectively and diplomatically.
• Proactively provide risks assessment and implement solutions to prevent problems.
• Execute training need analysis within department, recommand training solutions for performance improvement and talent development within department..
• Be an internal trainer in function. Deliver department prepsentation in management meetings.
• Lead ccontinuous improvement projects within department.
• Pprepare reports to provide a full picture of department operation and performance.
• Other related tasks assigned by immediate superior.
Yêu Cầu Công Việc
• Vietnamese/Expart nationality. Age from 30 to 55.
• Personality: professional, mature, confident, assertive, highly motivated, positive and mordent thinking.
• Strong character and drive to get thing done with respect.
• An example for company core values as Team Work, Creativity, Passion, Open Minded and above Honesty and Integrity.
• To be advised by immediate division director.
• University or college degree in engineering, technical disciplines or furniture design.
• Familiar with using AutoCAD for technical drawing.
• Good knowledge of high end furniture include materials (wood, metal, glass, brass, fabric, leather ect.), upholstery, furniture colour and finishing.
• Knowledgeable of operating wood working machines and related production processes.
• 05+ year professional experience in management in technical or product engineering or sample making in high end furniture manufacturing industry. Familiar with quality standards and requirements in US and European furniture market is preferred.
• 03+ year experience in a similar position in a FDI company.
• Knowledgeable of bill of material system. Experience in costing, time and motion study (TMS) is preferred.
• Familiar with implementing technical database or ERP.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 30 - 55
- Lương: Cạnh tranh
Chứng khoán UPS (tên cũ: Chứng khoán quốc tế Hoàng Gia IRS) là doanh nghiệp hoạt động dưới hình thức Công ty cổ phần, được thành lập theo chuẩn mực của Luật chứng khoán mới, đáp ứng đầy đủ các yêu cầu và quy định về vốn, cơ sở hạ tầng, nguồn nhân lực và tính minh bạch do Ủy ban chứng khoán Nhà nước ban hành.
Được thành lập theo Giấy phép hoạt động kinh doanh số 58/UBCK-GPHĐKD do Ủy ban chứng khoán Nhà nước cấp ngày 06 tháng 07 năm 2007 và thay đổi số 56/GPĐC-UBCK ngày 08/12/2015 với số vốn điều lệ là 300 tỷ đồng, Công ty CP Chứng khoán Quốc tế Hoàng Gia hoạt động kinh doanh với định hướng trở thành một trong những công ty chứng khoán có dịch vụ hàng đầu và uy tín tại Việt Nam. IRS hiểu rằng thành công chỉ có được khi có sự thống nhất về lợi ích lâu dài giữa Công ty với khách hàng, đối tác và các cổ đông
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ các chế độ bảo hiểm như BHYT, BHXH, BHTN,… theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Công ty mở tiệc, ca nhạc vào cuối tuần
- Tổ chức sinh nhật hàng tháng
- Thể thao: Bơi lội, bóng đá,..
Lịch sử thành lập
- Năm 2007, CTCP Chứng khoán Quốc tế Hoàng Gia được thành lập
- Năm 2009, Công ty CP Chứng khoán Quốc tế Hoàng Gia đã vinh dự lọt vào TOP 5 những công ty chứng khoán có thị phần môi giới lớn trên Sở Giao dịch chứng khoán Hà Nội.
- Năm 2015, Với số vốn điều lệ là 300 tỷ đồng
Mission
- Đóng góp vào việc phát triển hệ thống tài chính quốc tế, xây dựng thương hiệu uy tín trên thị trường và tạo điều kiện thuận lợi cho doanh nghiệp và nhà tư vấn gia vào thị trường chứng khoán quốc tế.