- Profitable Growth: Achieve route productivity and customer service objectives within assigned area of responsibility (about 70% work load)
- Develop a formal approach to obtaining budgeted productivity savings with roles and actions assigned.
- Personally research, identify, and develop plans in the priority of greatest opportunity, and work with management to monitor activities and improvements to deliver that plan.
- Monitor progress of all assigned districts and provide assistance as needed. When appropriate, communicate with Line Managers if improvements are not happening as expected.
- Develop reports, action plans, training and Best Practice Library for all staff to help them with their improvement efforts.
- Attend meetings with senior leadership team and the supervisory team to review progress and give assistance to Line Managers.
- Training and Development (15% work load)
- Conduct One on One Discussion and Coaching with all assigned Service Supervisors to understand training, support, and development needs, and to provide insight for the improvement of productivity within assigned time frames.
- Attend and participate in meetings for Service Supervisors and Operation Manager reviewing service productivity.
- Assist Service Supervisors and Operation Managers with routing using Map Point and other available productivity routing tools.
- Develop a Branch Productivity Improvement Plan that supports the whole country plan.
- Participate and offer progress reports in Management Team meetings quarterly.
- Administration - Monitor and control administrative functions (10% workload)
- Ensure timeliness and the accuracy of all required reports to senior leadership and the integration team.
- Expenses - Control expenses to meet budget guidelines.
- Other requested tasks (about 5% workload)
- Build up and develop the company's culture with a professional image.
- Other tasks are related to this position.
Requirements
- Graduated from College/University with majors in Business Administration, Customer Service, Technical fields with the same level in foreign companies.
- Have at least 02 year experiences in the field of Hygiene control service.
- Read, write and comprehend hygiene chemicals disinfectants labels and training materials printed in English.
- Enter and exit structures and crawl spaces; climb over and on top of structures; ascend and descend stairs and ladders.
- Use OSHA mandated personal protective equipment.
- Tolerate a variety of environmental conditions, including seasonal weather, damp and/or dusty locations.
- Tolerate sitting and riding a motor vehicle for extended hours each day.
- Good working behavior.
- Able to work independently and hard working in a multi task function.
- Able to solve problems well.
- Have responsibility and ability of management.
- Skill of communication in English.
- Competitive Base Salary upon profile experience
- Healthcare & Accident Insurances coverage
- 13th month salary, rewards on Tet/ holidays, birthday..
- Global working environment with many career development opportunities
Công ty TNHH MTV SX TM DV Châu Bảo Uyên
Được thành lập từ ngày 13 tháng 05 năm 2010 theo giấy chứng nhận đăng ký kinh doanh số 3601009323 do Phòng Đăng ký kinh doanh – Sở Kế Hoạch và Đầu Tư tỉnh Đồng Nai cấp; tiền thân là DNTN Châu Bảo Uyên.
Công ty TNHH MTV SX-TM-DV Châu Bảo Uyên là nhà phân phối cung cấp nhựa đường chuyên nghiệp với lượng mặt hàng lớn, đa dạng, CBU còn thi công láng nhựa, tưới thâm nhập hoặc tưới lót cho các công trình thảm bê tông nhựa nóng. Hoạt động trong ngành gần được 10 năm, CBU đã phân phối ra thị trường trên 250.000 tấn nhựa đường và thi công láng nhựa trên 1.000 công trình lớn nhỏ. Với đội ngũ nhân viên trẻ mang đầy nhiệt huyết cùng những anh chị nhiều kinh nghiệm, CBU luôn chú trọng đáp ứng tốt nhu cầu của khách hàng trong cả nước, luôn mong muốn mang lại dịch vụ tốt nhất cho Quý khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
- Hoạt động thể thao
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2010
Mission
-
Sứ mệnh:1. Khách hàng.Cam kết chất lượng sản phẩm và dịch vụ.Là người bạn đồng hành cùng khách hàng trên chặng đường xây dựng.
-
2. Công ty.Xây dựng môi trường làm việc chuyên nghiệp, công bằng, ổn định.Tạo văn hóa doanh nghiệp thân thiện, hòa đồng và tương trợ.Xây dựng chính sách phúc lợi tốt để nhân viên yên tâm làm việc và công hiến.
-
3. Xã hội.Đóng góp xây dựng mục tiêu chung đảng và nhà nước “Dân giàu, nước mạnh”Góp phần vào xây dựng cuộc sống an sinh cho bà con còn khó khăn.
-
Với phương châm “Khách hàng là người đồng hành”Hoạt động trong lĩnh vực nhựa đường hơn 15 năm chúng tôi (CBU), đã có vị trí nhất định trong ngành nói chung, trên thị trường cung ứng, thi công nói riêng. Và suốt quá trình hoạt động luôn có khách hàng tin tưởng và đồng hành từ những ngày mới thành lập đến hôm nay, chúng tôi tự hào và trân quý tình cảm đó. Nên NHỰA ĐƯỜNG CBU luôn luôn lắng nghe ý kiến và khắc phục, đổi mới từng ngày để đem lại giá trị tốt nhất cho khách hàng đã tin dùng.