Việc làm Dai Sheng Enterprise VN

Cập nhật 11/09/2024 09:53
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Dai Sheng Enterprise VN
Purchasing Officer
Dai Sheng Enterprise VN
5 việc làm 5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 21/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Long An

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Responsibilities:

In charge of purchase raw materials that meet all requirements from customer with the most reasonable cost.

Receive the information about new raw material demand from production department team or manager and send the request to the supplier in proactive way to get the sample and draft quotation.

Working with international suppliers and our central purchasing department in Germany.

Close working with production team to test raw materials and follow up the results for final decision making.

Evaluating and selecting quotations base on the criteria such as : technical performance, product reliability, lead-time to delivery, life- cycle cost agains MOQ, payment term…

Ensure to follow Supplier's Approval & Performance Monitoring.

Closely work with planning team and supplier to place the order with the most suitable MOQ.

Prepare contract/ PO for approval and make sure to get the right product at the right time, right condition and right place according to the contract/PO.

Keeping a Record of the process from the receive the request, send the invitation to offer to any records regarding the performance of PO/Contract.

Support manager by getting actively involved in developing specifications as well as in appraising suppliers, developing supply strategies, evaluating performance, value/cost analysis and auditing supplier.

Ensure to follow supply objectives like quality, availability & lead-time, supplier service& responsiveness, good payment terms and low cost.

Responsible for developing and managing supplier relationships ( e.g. strategic partnership).

Yêu Cầu Công Việc

Candidate requirements:

  • Working Experience:
    • Minimum 3-5 years of experience in  industry.
    • Strong track record of performance and rapid career progression.
  • Ways of Being:
    • Approachable and friendly demeanor, creating a welcoming environment.
    • Strong attention to detail and commitment to high standards.
    • Open-minded and eager to learn new skills.
    • Customer service-oriented mindset.
  • Skills:
    • Proficient in Microsoft Office, particularly Word and Excel.
    • Excellent communication skills in both English and Vietnamese, both written and verbal.

 

Benefits:

  • Shuttle will be provided daily from HCM – Quickpack - HCMC
  • Other benefits according to the company's regulations and the Labor Law.
  • Yearly Bonus based on the financial performance of the company
  • Yearly Company Trip

Địa điểm làm việc

Long An
Lô F4-1, F4-2, Đường số 13, KCN Thuận Đạo, Xã Long Định, H. Cần Đước, Long An

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Dai Sheng Enterprise VN
Dai Sheng Enterprise VN Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Phường Uyên Hưng, Thị Xã Tân Uyên

Daisheng Enterprise Co được thành lập vào năm 1945 tại Đài Loan với tư cách là một công ty sản xuất đồ nội thất. Daisheng có chuyên môn cao về sản xuất giường, bàn, tủ và nhiều sản phẩm khác. Thông qua những nỗ lực và cải tiến không ngừng, Daisheng đã trở thành công ty sản xuất lớn nhất Đài Loan. Với nền tảng vững chắc về chất lượng sản phẩm, chúng tôi đã tạo dựng được danh tiếng về chất lượng cao và xây dựng mối quan hệ hợp tác lâu dài với khách hàng.

Những nghề phổ biến tại Dai Sheng Enterprise VN

Bạn làm việc tại Dai Sheng Enterprise VN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dai Sheng Enterprise VN

Dai Sheng Enterprise VN

Click để đánh giá