Mô tả công việc
- Keeps a record on former, existing, potential clients and a profile of each of them.
- Organizes regular visits in accordance to a predetermined plan.
- Prepares a tentative monthly schedule to record all sales and other related actives for the preceding month.
- Presents a summary of his/her visits to the Sales manager on a weekly basis (Weekly Sales Plan) prior to and after the week is completed.
- Ensures that the invoicing effectively corresponds to all services agreed upon and rendered.
- Ensures that all new clients have no negative credit references.
- Records all daily sales calls.
- Records the statistics of his/her accounts.
- Submits production reports on his/her list of accounts on a monthly basis.
- Keeps himself/herself well informed about the operations especially in key departments (Front Office, Housekeeping, F&B, Banqueting etc.)
- Sets, in conjunction with the Director of Sales & Marketing, currents rates as charged by the hotel.
- Closely observes matters pertaining to competition (sites, prices, services offered on a regular basis – quarterly or more often if need to be).
- Promotes the hotel as often as possible through entertaining, conducting site inspections, and presentation etc., of the hotel.
Quyền lợi được hưởng
- To be paid social insurance, health insurance and unemployment insurance according to state regulations.
- Enjoy other benefits according to the company's policy
Yêu cầu công việc
Three years working experience required.
Bachelor degree is required and Higher Education is preferred.
Proven experience with computers and business software.
Must present a well-groomed appearance.
Ability to communicate fluently in the primary language of the workplace both verbally and nonverbally. Fluent in English is required
Proven successful sales record. Ability to structure sales quota goals and revenue expectation while creating measurable results.
Strong math skills and familiarity with statistical reports.
Exemplary contract negotiation skills.
Knowledge of market segmentation, yield and inventory management.
Ability to create and present visual and oral presentations.
Strong understanding and appreciation of the concept of luxury and hospitality.
Yêu cầu hồ sơ
DHOUSE LUXURY - Đơn vị cung cấp đa dạng các ngành hàng Luxury như Trầm Hương, Ngọc Trai, Đá Quý, Sản Vật Quý Hiếm từ Thiên Nhiên, Thời Trang, Phụ Kiện, Quà Tặng Ca Cấp, Làm Đẹp, Sức Khỏe, Tiêu Dùng
Nhiệm Vụ:
Mục tiêu lâu dài mà công ty nhắm đến để phục vụ là Khách hàng, Đại Lý Kinh Doanh Độc Lập, Giới Mộ Điệu Thời Trang - Mỹ Phẩm. Do đó nhiệm vụ chúng tôi phải làm là:
Công Ty Dẫn Đầu Về Sản Phẩm Thời Trang & Làm Đẹp
Chúng tôi sẽ phát triển hàng loạt những sản phẩm thời trang & làm đẹp và xây dựng những nhãn hiệu có liên quan, nỗ lực vượt qua đối thủ cạnh tranh về chất lượng,về giá trị và nâng cao hình ảnh của chúng tôi để trở thành một công ty phục vụ việc làm đẹp.
Công Ty Hàng Đầu Về Hệ Thống Bán Hàng Online
Chúng tôi sẽ mở rộng hệ thống bán hàng Online, dẫn đầu việc tạo lập các kênh phân phối Online nhằm cung cấp cơ hội kinh doanh sao cho mang lại thu nhập cao nhất cho Đại Lý Bán Hàng Độc Lập và khuyến khích họ phát triển cùng DAMODE.
Là Nơi Làm Việc Tốt Nhất
Chúng tôi được biết đến là công ty hàng đầu có sự lãnh đạo khéo léo bằng niềm đam mê theo đuổi các chuẩn mực cao qua khát vọng vươn tới việc đa dạng hóa sản phẩm và cam kết mang lại những cơ hội đặc biệt cho sự nghiệp phát triển nghề nghiệp để đội ngũ kinh doanh có thể phát huy hết thế mạnh của mình.
Là Công Ty Được Ngưỡng Mộ Nhất
Chúng tôi sẽ theo đuổi không mệt mỏi các cơ hội phát triển kinh doanh mới trong khi không ngừng tăng lợi nhuận -một công ty có trách nhiệm xã hội và đạo đức kinh doanh mà vẫn được nhìn nhận là một mô hình thành công.