Mô tả công việc
-Objective:
Maintain and develop new partnerships, products, and services for the Maazi Viet Nam to increase income, this includes:
Food and beverage services;
Event and Catering Services;
Meet targets have been set
Build and maintain relationships with customers and business partners.
Key Responsibilities:
Implement the sales and marketing strategy to push up sales revenues of Maazi Restaurants.
Approach tour companies, tour guides, trade agents, and partners for direct sales of restaurants, catering, and other services.
Direct meeting with cooperating clients for joint venture and a potential chance for partnership
Directly conduct direct sales for local awareness and special sales and MKT campaigns among potential customers (Offices, Resident Buildings, Corporates, tourist attractions/spots, Hotels, partners…)
Host inspection groups, prepare hospitality gifts at the beginning of the year and other special occasions, and inform any new sales policy tour company, tour guide, trade agents (by email/SMS/phone call)
In charge of event/catering arrangement.
Take care the brand exposure, image, identity and restaurant façade
Support on any sales, MKT initiatives or product/service innovation to help increase revenue, profit or cost saving.
Set up and Ensure database of customers and partners is up to date and receive regular communications
Conduct Market survey, market research and competitors report at least twice per year to support strategic planning and marketing.
Other related tasks as assigned by BOM
Quyền lợi được hưởng
- Monthly salary (negotiated)
- Competitive year end bonus (13th month)
- Lunch allowance for full time workers.
- 50% off when dining in any outlet.
- Service tax and tips (shared between all staff)
Yêu cầu công việc
Qualifications / Experience:
A relevant qualification in Sales & Marketing, Business, Economic and/or Commerce.
Minimum 02-year experience in a sales, business development (Hospitality/F&B Experiences preferred). Able to travel to the designed locations when required.
Planning, problem-solving and time-management skills
Result oriented and well communication skills (written and oral) in both Vietnamese and English
Yêu cầu hồ sơ
- updated CV
- Copy certificate/diplom...
DHOUSE LUXURY - Đơn vị cung cấp đa dạng các ngành hàng Luxury như Trầm Hương, Ngọc Trai, Đá Quý, Sản Vật Quý Hiếm từ Thiên Nhiên, Thời Trang, Phụ Kiện, Quà Tặng Ca Cấp, Làm Đẹp, Sức Khỏe, Tiêu Dùng
Nhiệm Vụ:
Mục tiêu lâu dài mà công ty nhắm đến để phục vụ là Khách hàng, Đại Lý Kinh Doanh Độc Lập, Giới Mộ Điệu Thời Trang - Mỹ Phẩm. Do đó nhiệm vụ chúng tôi phải làm là:
Công Ty Dẫn Đầu Về Sản Phẩm Thời Trang & Làm Đẹp
Chúng tôi sẽ phát triển hàng loạt những sản phẩm thời trang & làm đẹp và xây dựng những nhãn hiệu có liên quan, nỗ lực vượt qua đối thủ cạnh tranh về chất lượng,về giá trị và nâng cao hình ảnh của chúng tôi để trở thành một công ty phục vụ việc làm đẹp.
Công Ty Hàng Đầu Về Hệ Thống Bán Hàng Online
Chúng tôi sẽ mở rộng hệ thống bán hàng Online, dẫn đầu việc tạo lập các kênh phân phối Online nhằm cung cấp cơ hội kinh doanh sao cho mang lại thu nhập cao nhất cho Đại Lý Bán Hàng Độc Lập và khuyến khích họ phát triển cùng DAMODE.
Là Nơi Làm Việc Tốt Nhất
Chúng tôi được biết đến là công ty hàng đầu có sự lãnh đạo khéo léo bằng niềm đam mê theo đuổi các chuẩn mực cao qua khát vọng vươn tới việc đa dạng hóa sản phẩm và cam kết mang lại những cơ hội đặc biệt cho sự nghiệp phát triển nghề nghiệp để đội ngũ kinh doanh có thể phát huy hết thế mạnh của mình.
Là Công Ty Được Ngưỡng Mộ Nhất
Chúng tôi sẽ theo đuổi không mệt mỏi các cơ hội phát triển kinh doanh mới trong khi không ngừng tăng lợi nhuận -một công ty có trách nhiệm xã hội và đạo đức kinh doanh mà vẫn được nhìn nhận là một mô hình thành công.