Mô tả công việc
- Enhance guest experience through feedback collection, complaint resolution, and exceptional service programs.
- Improve efficiency by optimizing processes, managing staff, and using technology.
- Maintain quality by setting standards, conducting checks, and ensuring facility upkeep.
- Foster a culture of excellence by promoting high service standards and encouraging staff and guest participation in continuous improvement.
- Report regularly to management on quality outcomes, highlighting achievements, challenges, and areas for further improvement.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary
- Full service-charge in probation time
- Day off/week: 02 days (working time: 9hrs/day)
- Have health care and Insurance
- Opportunity to develop career path
- Transportation support for fuel or shuttle bus.
- Additional benefits according to company policy.
Yêu cầu công việc
- Has experience managing quality standards within a hospitality environment.
- Is proactive, detail-oriented, and passionate about delivering exceptional guest experiences.
- Is excellent in problem-solving abilities and can think critically to resolve issues.
- Has strong leadership skills and can collaborate effectively across departments.
Yêu cầu hồ sơ
Được thành lập vào năm 2003, DongJin Việt Nam đã có một khởi đầu khá thuận lợi nhờ kinh nghiệm và công nghệ tiên tiến trong thiết kế &chế tạo động cơ của DongJin Motor &; DongJin Electric &; Machinery Korea.
Sản phẩm của DongJin Motor và DongJin Electric &; Machinery đã có mặt tại thị trường trong nước cũng như thị trường nước ngoài từ năm 1971 và trở nên quen thuộc với khách hàng trong ngành công nghiệp ô tô.
Bằng cách cải tiến liên tục, DongJin Việt Nam đang cố gắng hết sức để chứng minh khả năng của chúng tôi về chất lượng và khả năng cạnh tranh của sản phẩm.
Chúng tôi tin rằng với sự nỗ lực của tất cả các thành viên, trở thành Nhà cung cấp toàn cầu các giải pháp sản xuất động cơ ô tô là ước mơ thực sự thành hiện thực của DongJin Việt Nam.