Việc làm DSV

Cập nhật 22/11/2024 18:45
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
DSV Air & SEA Company Limited
Warehouse Customer Service (Long Thành, Đồng Nai)
DSV 4.9★
16 đánh giá 43 việc làm 17 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 30/05/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/06/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Đồng Nai
Mô tả Công việc
A warehouse customer service representative plays a crucial role in ensuring smooth warehouse operations and providing excellent customer service to clients. They act as a liaison between the warehouse and customers, handling inquiries, processing orders, and resolving any issues that may arise.
Operations
Collaborate closely with customer/ relevant parties to ensure efficient and effective customer service.
Communicate order updates, shipment details, and any potential delays or issues to customers.
Conduct operations in line with agreed SOPs, work instructions.
Supervise and coordinate inbound/outbound activities in warehouse.
Input data accurately and prepare related documents for the shipment/order and complete all necessary records and reports in time.
Ensure jobs are effectively assigned and properly completed based on arranged schedule.
Optimize operations cost and improve customer service satisfaction by identifying area of improvement and implementinng enhancements, best practices.
Respond to customer's emails and handle complaints in system (RECAP) in a timely manner
Perform billing and costing tasks via sending debit notes, required documents, etc
Assist warehouse supervisor and warehouse manager in others tasks.
Ensure individual and warehouse KPIs are being achieved.
Subcontractor Management
Ensure that the KPIs are being achieved.
Maintain relationship with subcontractors.
Quality, Health, Safety & Environment
Assist in maintaining the security in the warehouse.
Perform assigned tasks to support DSV meets its objectives, Comply with the QHSE policy and company regulations.
Collaborate closely with customer/ relevant parties to ensure efficient and effective customer service.
Communicate order updates, shipment details, and any potential delays or issues to customers.
Conduct operations in line with agreed SOPs, work instructions.
Supervise and coordinate inbound/outbound activities in warehouse.
Input data accurately and prepare related documents for the shipment/order and complete all necessary records and reports in time.
Ensure jobs are effectively assigned and properly completed based on arranged schedule.
Optimize operations cost and improve customer service satisfaction by identifying area of improvement and implementinng enhancements, best practices.
Respond to customer's emails and handle complaints in system (RECAP) in a timely manner
Perform billing and costing tasks via sending debit notes, required documents, etc
Assist warehouse supervisor and warehouse manager in others tasks.
Ensure individual and warehouse KPIs are being achieved.
Ensure that the KPIs are being achieved.
Maintain relationship with subcontractors.
Assist in maintaining the security in the warehouse.
Perform assigned tasks to support DSV meets its objectives, Comply with the QHSE policy and company regulations.Yêu Cầu Công Việc
MS Office skills.
English reading and listening.
Customer-focused mindset.
Problem-solving and conflict resolution abilities.
Knowledge of warehouse operations, logistics, inventory management.
WMS/ SAP knowledge is a plus.
Functional know-how in logistics including overall understanding of business processes and independenciesChế độ bảo hiểm
Du Lịch
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Tại DSV Air & SEA Company Limited, chúng tôi cung cấp và quản lý các giải pháp chuỗi cung ứng cho hàng nghìn công ty mỗi ngày – từ doanh nghiệp nhỏ do gia đình điều hành đến tập đoàn toàn cầu lớn.Phạm vi tiếp cận của chúng tôi là toàn cầu, tuy nhiên sự hiện diện của chúng tôi là ở địa phương và gần gũi với khách hàng. 75.000 nhân viên tại hơn 80 quốc gia làm việc nhiệt tình để mang lại trải nghiệm tuyệt vời cho khách hàng và dịch vụ chất lượng cao.

Chúng tôi tin rằng thương mại thế giới thúc đẩy sự thịnh vượng của thế giới, nhưng thương mại liền mạch không phải là điều chắc chắn.

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm xã hội
  • Bảo hiểm y tế
  • Khám sức khỏe định kỳ

Các hoạt động ngoại khóa

  • Team Building
  • Các hoạt động từ thiện xã hội
  • Phong trào thể dục thể thao

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 2001, Công ty TNHH DSV Air & Sea có khoảng. 70 nhân viên với văn phòng có vị trí chiến lược tại Thành phố Hồ Chí Minh và Hà Nội.

Mission

  • Chúng tôi giúp khách hàng phát triển bằng cách duy trì chuỗi cung ứng của họ. Chúng tôi tạo ra các giải pháp hiệu quả cho tất cả các doanh nghiệp, tập trung vào độ tin cậy, tác động môi trường và chi phí - bất kể ngành nghề và quy mô.
    Chúng tôi cung cấp cơ hội phát triển bình đẳng cho tất cả nhân viên. Con người thúc đẩy sự thành công của công ty chúng ta, vì vậy chúng ta càng cung cấp nơi làm việc lành mạnh và an toàn – cũng như các cơ hội phát triển mạnh mẽ – thì cơ hội đạt được các mục tiêu tăng trưởng đầy tham vọng của chúng ta càng lớn.

Review DSV

4.9
16 review

08/05/2024
Nhân viên IT tại Hồ Chí Minh

Công ty khá trẻ, nên dễ lên làm lead nếu có năng lực(RV)

08/05/2024
Nhân viên IT tại Hồ Chí Minh

Môi trường trẻ, thoải mái, tự do trong công việc(RV)

08/05/2024
Nhân viên IT tại Hồ Chí Minh

Công ty có môi trường làm việc trẻ, thoải mái(RV)

Những nghề phổ biến tại DSV

Bạn làm việc tại DSV? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo DSV

DSV

Click để đánh giá