Mô tả công việc
- Meet, greet, and direct Guests who enter the lobby area, asking all guests and visitors if they require assistance.
- Serve as the main point of contact for VIP Guests and ensure hotel departments are fully briefed on their requirements
- Seek verbal feedback from customers regularly and respond to all Guest queries in a timely and efficient manner
- Be smart and well-groomed at all times and maintain a friendly cheerful attitude
- Courtesy and politeness are to be observed at all times and freely communicate with guests
- Assist in facilitating a fast, smooth, and pleasant check-out
- Preview VIP’ next day arrivals, ensuring that that accorded special status by the hotel are highlighted to Management and necessarily related functions are actions
- Familiar with the hotel’s policies and procedures, product, service, rates, special events, and city and local information to promote and upsell the hotel’s products and services whenever possible
- Responsible for arranging flowers and fruits for in-house and arrival guests
- Co-ordinate with the Housekeeping department and the reception to ensure that rooms assigned to VIP guests are in order.
- Ensures that all repeat guests are accorded personalized service recognized and welcome
- Handles guests’ complaints or requests and liaises with the department concerned to ensure immediate follow-up
- Check the guest birthday list daily for preparation and dispatching of birthday cards and cakes to guests
- General understanding of the Front Office and House Keeping operations regarding guest accommodation
Quyền lợi được hưởng
- Salary negotiated directly during the interview
- Working hours: 5 days/week, 2 days off/week.
- 100% Service charge bonus right at the beginning of the probationary period + Bonuses for holidays, Tet, 13th month salary.
- Delicious meals during the shift with neat uniforms.
- Full social insurance according to the law + Bao Minh 24h accident insurance for employees.
- Super friendly team, enthusiastic support.
- Surprise gifts on special occasions during the year.
Yêu cầu công việc
- Fluent communication in English and Japanese
- Young and good-looking
- Good team work skills
- 1-2 years' customer service experience, preferably in the hospitality field
Yêu cầu hồ sơ
ELEANOR tự hào là thương hiệu phụ kiện trang sức thời trang mang đến sự thanh lịch, quyến rũ cho phái đẹp. Trong suốt quá trình hình thành và phát triển, ELEANOR không ngừng nghiên cứu và thay đổi nhằm đáp ứng những yêu cầu khắc khe từ khách hàng.
Với hệ thống chi nhánh ngày càng mở rộng, kết hợp với đội ngũ nhân viên năng động, sáng tạo và chuyên nghiệp. Chúng tôi luôn chào đón những tài năng trẻ đầy nhiệt huyết, có đam mê gia nhập gia đình ELEANOR – Nơi những người trẻ được thỏa sức sáng tạo và được tạo điều kiện để phát triển.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2006
Mission
-
ELEANOR quốc tế luôn luôn hoạt động theo 3 chữ: Tâm, Tầm, Tín: Luôn mang đến tới người lao động những dịch vụ tốt nhất đồng thời khẳng định ELEANOR quốc tế là thương hiệu của niềm tin.Công ty vinh dự trở thành đối tác chiến lược của nhiều doanh nghiệp, nghiệp đoàn Nhật Bản, Đài Loan. ELEANOR quốc tế luôn mong muốn trở thành sự lựa chọn hàng đầu cho đối tác và người lao động, cung ứng lao động đến các quốc gia có nhu cầu, giải quyết vấn đề việc làm, góp phần làm giảm tỷ lệ thất nghiệp.