Your Role
You are responsible to support our customers by providing helpful information, answering queries + resolving complaints. Utilizing your strong forwarding + market knowledge, you will provide front line support for customers to ensure customer satisfaction with our products, services + features.
Your Responsibilities
You will do this by working with a variety of internal + external stakeholders while focusing on the following key objectives.
- To drive customer engagement, satisfaction, retention + reactivation in close cooperation with the Field Sales + Operational Care Center (OCC).
- To establish + strengthen operational relation to customer contact(s) through engaging interactions, regular care visits + pro-active advisory + consulting to drive customer excellence.
- To qualify customer inquiries + provide quotations within the given price band, in line with the guiding principle in decision-making, then following up to ensure quotations are accepted + closed.
- To support customer onboarding in line with working instructions, ensuring inclusion + transfer of customer requirements into the KN systems alongside the (initial) customer order.
- To collaborate with Finance + Revenue Care Center (RCC) to adjust credit limits based on daily business development + coordinate measures in case of challenges.
- To document, resolve, analyze all complaints and feedback then identify, share + eliminate root causes.
- To prepare, review + refine customer reports.
- To document, resolve, analyze all complaints, then identify, share + eliminate root causes.
- Bachelor degree in International Business/Supply chain/Logistics (related educational background is acceptable).
- Having at least 2 years working experience in Air Logistics Operations (Import/ Export) is an advantage.
- Good knowledge about international freight forwarding, logistics and import - export.
- Careful, responsible, detail-oriented, able to work under pressure.
- Able to work on the weekend and night shifts (details will be shared during the interview).
- Having good customer service, task and time management & communication skills.
- Good command of English (both verbal & written).
Our global logistics network, cutting-edge IT systems, in-house expertise and excellent customer service is proof of our dedication to be the market leader. These attributes have placed us at the forefront of our industry, and positioned us to continue increasing the scope of our customer solutions and services. Kuehne + Nagel gives employees the opportunity to learn and develop; to grow and perform to their fullest potential within a global work environment. We offer performance driven remuneration and total rewards and benefits.
ELEANOR tự hào là thương hiệu phụ kiện trang sức thời trang mang đến sự thanh lịch, quyến rũ cho phái đẹp. Trong suốt quá trình hình thành và phát triển, ELEANOR không ngừng nghiên cứu và thay đổi nhằm đáp ứng những yêu cầu khắc khe từ khách hàng.
Với hệ thống chi nhánh ngày càng mở rộng, kết hợp với đội ngũ nhân viên năng động, sáng tạo và chuyên nghiệp. Chúng tôi luôn chào đón những tài năng trẻ đầy nhiệt huyết, có đam mê gia nhập gia đình ELEANOR – Nơi những người trẻ được thỏa sức sáng tạo và được tạo điều kiện để phát triển.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2006
Mission
-
ELEANOR quốc tế luôn luôn hoạt động theo 3 chữ: Tâm, Tầm, Tín: Luôn mang đến tới người lao động những dịch vụ tốt nhất đồng thời khẳng định ELEANOR quốc tế là thương hiệu của niềm tin.Công ty vinh dự trở thành đối tác chiến lược của nhiều doanh nghiệp, nghiệp đoàn Nhật Bản, Đài Loan. ELEANOR quốc tế luôn mong muốn trở thành sự lựa chọn hàng đầu cho đối tác và người lao động, cung ứng lao động đến các quốc gia có nhu cầu, giải quyết vấn đề việc làm, góp phần làm giảm tỷ lệ thất nghiệp.