Việc làm Eleanor Accessories

Cập nhật 07/12/2023 00:00
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Eleanor Accessories
Senior Client Engagement - HCM - TA050
Eleanor Accessories
1 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 27/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

  1. Customer Insight Analysis:
  • Conduct in-depth research on the behaviors, needs, and trends of priority customers through online surveys, customer data, and market research.
  • Propose strategies to develop services and products that cater to the needs of high-net-worth customer segments.
  1. Multi-channel Customer Communication:
  • Develop and execute multi-channel communication plans, including direct marketing (traditional and digital), direct sales channels, cross-platform advertising, and press releases, tailored to specific priority customer programs.
  • Collaborate with relevant departments to create content and visuals that resonate with the priority customer segment, implement and monitor performance, report results, and propose improvement solutions.
  • Manage and control brand image through direct content, mobile banking apps, websites, branch networks, and nationwide Priority Customer Centers.
  1. Digitalization of Priority Customer Services:
  • Develop and implement a digital customer journey for banking services to enhance the priority customer experience through various transaction and online communication channels.
  • Propose improvements to the customer experience and digital solutions to enhance service quality.
  1. Customer Experience Management at Events:
  • Develop customer experience scenarios for offline and online events.
  • Implement plans to internal units and oversee the execution of customer care activities before, during, and after events.
  1. Annual Priority Customer Care Programs:
  • Develop a budget plan, ideate activities, and determine annual priority customer gifts.
  • Implement and control the quality of program activities.
  • Conduct customer experience surveys and evaluate implementation results.

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, Finance, or related fields.
  • At least 3-5 years of experience in banking, digital marketing, or high-net-worth customer management.
  • Experience in implementing digital marketing campaigns and managing high-net-worth customer segments.
  • Skills in market analysis, customer insight, and strategy development.
  • In-depth understanding of digital trends in the finance and banking industry.
  • Excellent communication, self-learning, project management, and teamwork skill

Benefits:

  • Competitive salary 
  • 13th month salary, year-end bonus… (following Bank‘s policy) 
  • 16 annual leave days.

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo
Eleanor Accessories
Eleanor Accessories Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:

ELEANOR tự hào là thương hiệu phụ kiện trang sức thời trang mang đến sự thanh lịch, quyến rũ cho phái đẹp. Trong suốt quá trình hình thành và phát triển, ELEANOR không ngừng nghiên cứu và thay đổi nhằm đáp ứng những yêu cầu khắc khe từ khách hàng.

Với hệ thống chi nhánh ngày càng mở rộng, kết hợp với đội ngũ nhân viên năng động, sáng tạo và chuyên nghiệp. Chúng tôi luôn chào đón những tài năng trẻ đầy nhiệt huyết, có đam mê gia nhập gia đình ELEANOR – Nơi những người trẻ được thỏa sức sáng tạo và được tạo điều kiện để phát triển.

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước 

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
  • Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
  • Du lịch hàng năm 
  • Team building ngoài trời 

Lịch sử thành lập

  • Thành lập năm 2006

Mission

  • ELEANOR quốc tế luôn luôn hoạt động theo 3 chữ: Tâm, Tầm, Tín: Luôn mang đến tới người lao động những dịch vụ tốt nhất đồng thời khẳng định ELEANOR quốc tế là thương hiệu của niềm tin.Công ty vinh dự trở thành đối tác chiến lược của nhiều doanh nghiệp, nghiệp đoàn Nhật Bản, Đài Loan. ELEANOR quốc tế luôn mong muốn trở thành sự lựa chọn hàng đầu cho đối tác và người lao động, cung ứng lao động đến các quốc gia có nhu cầu, giải quyết vấn đề việc làm, góp phần làm giảm tỷ lệ thất nghiệp.

 

Bạn làm việc tại Eleanor Accessories? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Eleanor Accessories

Eleanor Accessories

Click để đánh giá