Mô tả công việc
Providing technical support to clients via phone, email, or chat
Identifying and troubleshooting technical issues reported by clients
Escalating complex issues to L2 or L3 support team members as needed
Creating and maintaining accurate documentation of client issues and resolutions
Collaborating with other teams to ensure client issues are resolved in a timely manner
Providing excellent customer service and maintaining positive client relationships
Use existing tools to log issues and ensure timely follow up with customers and various internal teams for ticket closures
Yêu cầu công việc
Strong technical knowledge of Windows operating systems, hardware, and software.
Excellent English communication skills, both verbal and written.
Experience providing technical support in helpdesk or customer service environments.
Ability to work independently and as part of a team
Strong problem-solving and analytical skills
Knowledge of networking principles and protocols is a plus
Spoken and written Mandarin will be an added advantage for communicating with chinese speaking vendors)
Quyền lợi được hưởng
An international working environment with friendly and passionate colleagues
Onsite opportunity to Japan, and Singapore for training and supporting customer
Meaningful work with experienced & strong technical veterans
Flat structure, simple processes & transparency
In addition to providing you with professional growth, STYL Solutions is also committed to taking care of our employees, personally. As a full-time employee, you are automatically enrolled in our benefits program, which includes:
Attractive compensation, regular assessments, and salary reviews
Annual bonus and performance bonus
19 paid days off per year
1 WFH day per week (-)
100% salary & full social insurance during the probation period
Premium health care insurance (PVI)
Free lunch, snacks, coffee, and tea
Special celebration on 8/3, 1/6, Xmas, Tet holiday...
Outing/team-building activities (trip, sport, dinner...)
(-) Only apply to full-time employees meeting work conscientiousness criteria and maintaining remote productivity.
Working hours: Monday to Friday, 6:00 AM - 4:00 PM
GMO-Z.com RUNSYSTEM tiền thân là Công ty RUNSYSTEM - một trong những công ty Công nghệ thông tin (CNTT) chuyên cung cấp các phần mềm offshore cho khách hàng Nhật Bản. Chúng tôi chuyên cung cấp các giải pháp và dịch vụ CNTT tiên tiến với chất lượng toàn cầu nhằm phát huy tối đa hiệu quả công việc, mang lại giá trị to lớn cho khách hàng, cho Công ty cũng như cho các thành viên của GMO-Z.com RUNSYSTEM.
Lĩnh vực hoạt động của GMO-Z.com RUNSYSTEM bao gồm: Phát triển gia công xuất khẩu phần mềm; Kiểm thử phần mềm; Nghiên cứu và Phát triển; Cung cấp giải pháp (SmartKYC, SmartOCR, SmartRPA, SmartStore, SaleFie,...) và Dịch vụ IT (domain, hosting, cloud, SSL, Appstore…)..
Năm 2011, Công ty chính thức gia nhập Tập đoàn GMO Internet – Tập đoàn Internet số 1 Nhật Bản. Tập đoàn có 116 Công ty thành viên có mặt tại 17 quốc gia trên Thế giới như Nhật Bản, Mỹ và các nước châu Âu, châu Á. Sự gia nhập này là một minh chứng rõ nét cho sự phát triển cả về bề rộng lẫn chiều sâu của GMO-Z.com RUNSYSTEM.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Thể thao
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- 2005: Công ty được thành lập
Mission
GMO-Z.com RUNSYSTEM tự tin hội tụ đầy đủ sức mạnh để trở thành đối tác tin cậy, cung cấp cho khách hàng những dịch vụ tốt nhất với chất lượng toàn cầu.
Review GMO-Z
Môi trường làm việc lành mạnh, đồng nghiệp và sếp tử tế, không chậm lương, phúc lợi rõ ràng (RV)
cơ sở vật chất tốt, đồng nghiệp thân thiện, sếp tốt, OT rõ ràng, lương thấp so với mặt bằng chung (RV)
Không gian rộng rãi, môi trường, đồng nghiệp vui vẻ, lương thấp so với mặt bằng chung (IT)