Mô tả công việc
2. Perform regular competitive benchmark studies and be informed of market trends.
3. Support Revenue Director to create and develop pricing strategies in conjunction with the individuality of each property.
4. Ensure all related systems are configured correctly, validated and working to full capacity.
5. Regularly check the input and the quality of data and work with Reservations & Operations to resolve any issues.
6. Evaluate performance of distribution channels and contracted rates
7. Maintain rate parity across the channels.
8. Assist the Sales team in analyzing the performance of their Accounts.
9. Prepare documents for Revenue Meeting
10. Support Revenue Management team to prepare and support the annual revenue budget.
11. Prepare Ad-hoc analysis as required by the Company.
Quyền lợi được hưởng
• International-Dynamic-Friendly Working Environment.
• Competitive salary
• Monthly bonus (service charge)
• Compulsory social insurances (contribution rate on full salary), accident 24/24 insurance
• 13th month salary, annual salary review
• 16 days of annual leave
• Annual health check-up, year-end party, outing etc.
• Free parking
Yêu cầu công việc
- Minimum of 2-3 years in Sales & Marketing related operations, of which 01 years experiences as Revenue Management at international hotel 4* and up. Experienced in Reservation / Ecommerce
- Communication, problem solving, time management, teamwork
Yêu cầu hồ sơ
GoodFood – một công ty của Úc – là nhà phân phối chính các loại thực phẩm cao cấp nhập khẩu từ khắp nơi trên thế giới. Bên cạnh việc cung cấp các sản phẩm thực phẩm chất lượng với giá cả cạnh tranh, GoodFood tin rằng thành công của chúng tôi phụ thuộc vào thành công của khách hàng. Chính niềm tin này đã khiến GoodFood nỗ lực hết mình để nuôi dưỡng những mối quan hệ tốt nhất với khách hàng - mục tiêu của chúng tôi là trở thành người dẫn đầu ngành.