Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
This position will manage MT channel: to be in charge of Key Account (Dien May Xanh), help MT channel growth. Cooperation with back office to monitoring KPI in turnover, P/L. Build up brand image in MT channel, manage PG at store.
Description of Key Responsibilities
- Manage sales staff to achieve growth targets and sales goals
- Planning and implementing a business strategy helps expand customer files and ensure business coverage
- Responsible for recruiting, target allocation, training and monitoring the performance of sales staff
- Building and developing strong and lasting customer relationships
- Building and optimizing the sales process
- Reports on business results, revenues, and expenses; Make forecasts to the management
- Full responsibility of product strategy and product display, maintain in outlets
- To collect and make market price and competitor activities report, then proposal solution idea and strategy to win market;
- To prepare sell out and market information to discus and negotiate with Key account for sell out campaign, implement sell out activities scheduled to maximize effect of ROI and maximize sell out;
- To observe and train product knowledge to PG and dealers' floor salesman.
- Lead and make sure the product display always properly with POP and follow product display strategy;
- Discuss with buyer for advance quarterly and yearly target and activities to make sure for achievement.
- Update sell out and sell in situation and giving solution idea to achieve target monthly, quarterly, yearly, and product concept idea for market in next few years;
- Have proper feedback to Head of sale and other related team regarding the display to maintain shopfront image and relationship with customers;
- Propose event display activities and budget according to dealer's request;- University graduation
- Good product knowledge in the segment of consumer electronics products.
- Experienced in sales with the customer target group and in delivering client-focused solutions to meet customer needs
- Ability to communicate, present and influence decision makers at all levels of an organization
- Excellent at listening, negotiation and presentation skills
- Good at customer-oriented and problem-solving skills
- Strong English in both verbal and written
- Specific in MT channel
- Ability to work well with a team
- Available to travel as needed
- Ability in problem-solving and negotiation.Thưởng
Allowances, 13th payment, Quarterly Bonus, Yearly Bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Healthcare package
Nghỉ phép có lương
16 days annual leave
Với hơn 90 năm kinh nghiệm, Häfele là một trong những nhà cung cấp phụ kiện nội thất và phần cứng kiến trúc hàng đầu trên toàn thế giới. Häfele hiện đang sử dụng lực lượng lao động hơn 4.000 nhân viên tại hơn 40 công ty con và văn phòng bán hàng trên khắp thế giới. Với bốn nhà máy riêng ở Đức và nhiều nhà máy quốc tế khác trên toàn thế giới, Häfele chuyên cung cấp phụ kiện nội thất, phần cứng kiến trúc, phụ kiện nhà bếp, phụ kiện phòng tắm, dụng cụ điện và hệ thống khóa điện tử.
Häfele đã có mặt tại Việt Nam hơn 17 năm và đã trở thành một trong những công ty chủ chốt trong ngành nội thất, nhà bếp và xây dựng. Với các văn phòng và trung tâm phân phối kho hàng ở cả thành phố Hồ Chí Minh và Hà Nội, Häfele hiện có khoảng 270 nhân viên tại Việt Nam và đang có kế hoạch mở rộng hoạt động.
Review Häfele Vietnam LLC
Sản phẩm tốt và thương hiệu công ty tốt trong ngành nội thất (GL)
Công ty nữ nhiều hay bè phái nhưng không có thanh lọc bớt những nhân sự toxic (CTT)
Những nghề phổ biến tại Häfele Vietnam LLC
Bạn làm việc tại Häfele Vietnam LLC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn