Hệ Thống Chuỗi Khách Sạn Wil'que

Hà Nội
25 - 100 nhân viên
Nhà hàng / Khách sạn
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Hệ Thống Chuỗi Khách Sạn Wil'que

Dịch vụ khách hàng
Du lịch, khách sạn
Hành chính
Lao động có tay nghề và sản xuất

Việc làm Hệ Thống Chuỗi Khách Sạn Wil'que

Cập nhật 05/08/2025 16:45
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Hệ Thống Chuỗi Khách Sạn Wil'que
General Manager ( Open for Local & Expats)
Hệ Thống Chuỗi Khách Sạn Wil'que
41 việc làm 1 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Tổng Giám Đốc/ Ptgđ/ Giám Đốc/ Pgđ
Ngày đăng tuyển: 04/03/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/03/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ba Đình - Hà Nội

Mô tả công việc

Purpose of Job / Job Summary:

As General Manager you lead the pre-opening and then will manage the day-to-day leadership and direction of the hotel. The general manager is in charge of all daily hotel operations to guarantee that guests enjoy an outstanding experience. He/she are responsible for all hotel services, such as guest relations, front desk, housekeeping, maintenance, revenue management, expense management, and employee development. This position requires a flexible and dynamic problem solver with exceptional leadership abilities who can empower staff to give superior customer service to hotel guests, associates, and visitors. Job holder provides leadership and strategic direction to all departments of the hotel

Key Responsibilities / Duties:

• Develop programs and initiatives to increase team engagement that are aligned with the hotel’s service

• Develop, implement and monitor team member succession planning to ensure future bench strength.

• Establish performance and development goals for team members and provide mentoring, coaching and regular feedback to enhance performance.

• Oversee HR related actions in accordance with company rules and policies Guest Experience.

• Demonstrate brand by maintaining compliance with all required brand and service standards.

• Drive improvement in guest satisfaction goals.

• Collaborate with colleagues and hotel team members to establish and implement services and programs that meet or exceed guest expectations.

• Speak to guests – ask for their feedback and build relationships.

• Prepare annual capital, cash flow and sales and marketing plans to accurately forecast budgets.

• Analyze financials to drive revenues, future profitability and maximum return on investment.

• Use distribution channels and technology platforms to drive revenue and maximize market share.

• Lead capital plans and asset management initiatives, including working with owners to maintain or improve property’s market leadership position.

• Ensure a safe and secure environment for guests, colleagues and hotel assets.

• Act as public relations representative to raise awareness of hotel and brand in local community.

• Prepare the long – term and short-term strategies and plan, budget and forecast for the hotel together with the General Director/Managing Director.

• Manage the property to maximize occupancy at the best achievable rate.

• Develop, recommend and advise to Managing Director on any areas of improvement in process and strategies of the hotel

• Carry out regular inspections of all departments in the areas of guest service delivery, cleanliness, presentation, service delivery, employee presentation

• Develop and carry out action plans to be environmentally-conscious by taking steps to reduce the hotel’s carbon footprint.

• Ensure consistent implementation and review of SOPs throughout all Departments

• Present daily/ weekly updates to owner’s & owner’s representatives as request.

• Perform other duties as assigned. May also serve as manager on duty

Quyền lợi được hưởng

- Benefit: 13 annual leave/ year, SI, HI & UI under the Law, international working environment.

Yêu cầu công việc

- Qualifications: A Bachelor’s degree Business Administration or related secretary program

- Experience: 02 – 05 years

- Specific skills / abilities: Strong organizational skills, attention to detail, and a very high level of accuracy with particular attention to deadlines

- Personal qualities: Overall and detail oriented

Yêu cầu hồ sơ

- Dossier: CV, Health Certificate, ID, Family book.
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Hệ Thống Chuỗi Khách Sạn Wil'que
Hệ Thống Chuỗi Khách Sạn Wil'que Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

WIL’QUE Cửa Bắc là khách sạn thuộc chuỗi thương hiệu WIL’QUE (Singapore). Tọa lạc tại trung tâm Thành phố Hà Nội, trên con phố Cửa Bắc sầm uất và nhộn nhịp, WIL’QUE Cửa Bắc hứa hẹn mang đến một không gian lưu trú tiện nghi, hiện đại và thân thiện. Bên cạnh thiết kế phòng khách sạn tiện nghi, mang đậm tính nghệ thuật hiện đại đan xen tinh thần truyền thống của phố cổ Hà Nội, WIL’QUE Cửa Bắc hướng tới dịch vụ tối ưu hóa trải nghiệm và tiện ích của du khách khi tới thăm thủ đô ngàn năm văn hiến.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2020

Mission

  • WIL’QUE Cửa Bắc là khách sạn thuộc chuỗi thương hiệu WIL’QUE (Singapore). Tọa lạc tại trung tâm Thành phố Hà Nội, trên con phố Cửa Bắc sầm uất và nhộn nhịp, WIL’QUE Cửa Bắc hứa hẹn mang đến một không gian lưu trú tiện nghi, hiện đại và thân thiện. Bên cạnh thiết kế phòng khách sạn tiện nghi, mang đậm tính nghệ thuật hiện đại đan xen tinh thần truyền thống của phố cổ Hà Nội, WIL’QUE Cửa Bắc hướng tới dịch vụ tối ưu hóa trải nghiệm và tiện ích của du khách khi tới thăm thủ đô ngàn năm văn hiến.

Những nghề phổ biến tại Hệ Thống Chuỗi Khách Sạn Wil'que

Bạn làm việc tại Hệ Thống Chuỗi Khách Sạn Wil'que? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Hệ Thống Chuỗi Khách Sạn Wil'que

Hệ Thống Chuỗi Khách Sạn Wil'que

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo