Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
Executive Office Assistant - Thư ký Văn phòng Tổng Quản Lý
Phòng khám nhi đồng 315
156 việc làm
13 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Trợ Lý, Thư Ký
Ngày đăng tuyển:
01/11/2024
Hạn nộp hồ sơ:
30/11/2024
Hình thức:
Giờ hành chính
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Vĩnh Yên - Vĩnh Phúc
Mô tả công việc
- Reports directly to and communicates with the General Manager on all administrative matters.
- Maintain the utmost confidentiality and discretion when handling business affairs.
- Be responsible in managing and keeping the department’s equipments and assets safe and secure.
- Use formal framework / tools to ensure compliance of established standards in Fire Life Safety (FLS), Cleanliness & Condition and Brand Standard.
- Champion and protect IHG’s trusted reputation.
- Work with relevant departments to ensure adequate processes to support Responsible Business initiatives, i.e quality, FLS compliance, audits Green Engage and Corporate Social Responsibility (CSR) initiatives.
- Be responsible in keeping the property safe and secure, to participate in any hotel activity related to FLS.
- Assist General Manager with hotel’s SOP verification.
- Perform other ad-hoc duties – unexpected moments which may be assigned by management when we have to pull together to get a task done.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary;
- In addition to the insurance prescribed by the state, there is accident insurance 24/7, health insurance by rank;
- Professional, international working environment;
- Career development opportunities in IHG Group's hotel;
- Discounted rooms in IHG hotels around the world.
Yêu cầu công việc
- Colleague/ Bachelor’s degree / higher education qualification / equivalent in related field with good understanding of continuous improvement tools and/or Hotel operations.
- At least 01-year related experience.
- Strong analytical skills, detail-oriented and organised.
- Good communication skills with the ability to communicate in different ways to different employees.
- Ability to build good working relationships with different employees and cluster network.
- Ability to overcome resistance to change.
- Well-versed in Excel, Word and Powerpoint, with advanced skills in Excel preferred.
- Fluent in English (speaking, listening, reading and writing).
Yêu cầu hồ sơ
Please apply in Hoteljob or send your CV via email (Subject: Candidate Name – Application for ...)
Khu vực
Phòng khám nhi đồng 315
Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Hệ Thống Phòng Khám Nhi Đồng 315 cung cấp dịch vụ nhi khoa toàn diện bao gồm: khám bệnh (khám tổng quát và khám chuyên khoa); dịch vụ xét nghiệm, tiêm ngừa; tư vấn dinh dưỡng, theo dõi sự tăng trưởng và phát triển của trẻ từ sơ sinh, nhũ nhi đến độ tuổi nhi đồng, thiếu niên (dưới 14 tuổi).
Khi khám chữa bệnh cho bé tại Hệ Thống Phòng Khám Nhi Đồng 315, các bác sĩ sẽ trực tiếp tư vấn các bài kiểm tra tổng quát, giải thích cặn kẽ kết quả xét nghiệm, chẩn đoán và có những can thiệp y học cần thiết cho bé. Giúp ba mẹ hiểu rõ tình trạng bệnh và cách điều trị để bố mẹ có thể chăm sóc bé một cách tốt nhất.
Những nghề phổ biến tại Phòng khám nhi đồng 315
Bạn làm việc tại Phòng khám nhi đồng 315? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Phòng khám nhi đồng 315
Click để đánh giá