Mô tả công việc
- Ensure that all new associates attend the Hotel Orientation program
- Conduct training needs analysis of the hotel and departments.
- Associate with Department Heads to develop departmental on the job training schedules that meet departmental operating objectives.
- Develop and implement training programs to meet specific department/hotel needs.
- Establish a training library of books, videos, journals and resources to assist trainer and staff development.
- Prepare and administer the training calendar on monthly basis.
- Ensure all staff receives ongoing training in Radisson Corporate Training Programs.
- Facilitate management training programs.
- Source and obtain specialist assistance to conduct training when needed.
- Monitor all training activities conducted on and off site.
- Evaluate training effectiveness by attending as many training sessions as possible.
- Liaise with training consultant conducting hospitality training courses.
- Maintain an up to date record of suppliers of training resources.
- Prepare training budget to meet the business goal.
- Administer the training budget and purchase training materials as required.
- Assist in the selection and appointment of departmental trainers and set up training system.
- Ensure that all associates comply with the grooming and uniform standards.
- Create a learning organization and resources library
- Promote by example the principles of “Yes I Can”
- Assist in hotel Recognition Program.
- Actively promote a work environment, which cares for guests and associates alike.
- Manage the administration of trainees and apprentices on the property
- Keep good relationship with vocational schools.
Quyền lợi được hưởng
Accommodation for remote staff
Working in a dynamic, professional environment with many opportunities for career development
Be entitled to welfare policies in accordance with state and company regulations
Opportunities for training and development in an international hospitality environment
Yêu cầu công việc
Bachelor’s degree or higher
Strong presentation and organizational skills
Excellent oral and written communication skills
Able to collaborate effectively with other hotel employees and managers to ensure teamwork
Strong Microsoft Office suite and reporting system skills
Yêu cầu hồ sơ
Trung tâm Anh ngữ Đông Đô trực thuộc Công ty Cổ phần Giáo dục và Năng lượng Đông Đô được thành lập vào năm 2014. Cơ sở đầu tiên toạ lạc tại số 1014 Hương lộ 02, Phường Bình Trị Đông A, Quận Bình Tân, TP.HCM với hơn 2.000 học viên. Đến thời điểm hiện tại, Trung tâm Anh ngữ Đông có 07 cơ sở tại các quận Bình Tân, quận Bình Chánh, quận 12 và quận Thủ Đức. Theo chiến lược phát triển đến năm 2020, toàn hệ thống sẽ có 17 cơ sở phục vụ cho hơn 17.000 học viên.
Chính sách bảo hiểm
- Hưởng chế độ chính sách BHYT
- Hưởng BHXH
Các hoạt động ngoại khóa
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, thân thiện
- Team building
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2014
Mission
- Trung tâm Anh ngữ Đông Đô có thế mạnh và kinh nghiệm đào tạo các chương trình Tiếng Anh Thiếu nhi, Tiếng Anh Thiếu niên, Tiếng Anh Giao tiếp, Tiếng Anh Học thuật (IELTS, TOEFL) và các chương trình khác theo nhu cầu người học.