- In charge of a specific Omni Modern Trade customers.
- Drive the design & implementation of Omni categories/customers O2O plan:
- Develop Omni channel & shopper insights and translate insights into business building opportunities.
- Build specific trade/media plans/activities for Omni channel & deliver category/ brand JTBD/objectives.
- Identify trade/media spend opportunities for Omni customer and plan/allocate funds for trade/media activity.
- Plan & deliver Omni GMV Target via digital converstion tool.
- Cooperate with stakeholders to drive for O2O deployment of assortment, content, promotion.
- Drive O2O shopper journey via digital shopper marketing solution & loyalty partnership.
- Delivering analytics to understand shopper trend, sales movement to define opportunities & risks to define action.
- Co-operate with Omni customers & internal stakeholders of Retail Innovation, Digital Commerce
- Marketing, Marketing team on data partnership set-up & deployment, data activation on 1pd & 2pd data with customer with high ROAS.
- Online Perfect Store deployment for Omni Site:
- Serve as primary facilitator for Omni commerce content-related agenda.
- Collaborate with internal teams & Omni customer to co-deploy Perfect Store online & 7 Omni-channel assets.
- Collaborate with Customer & Unilever field force in-store team to ensure O2O
- Operation of OLA (online availability) & O2O Promotion deployment, & pick, pack, last-mile delivery.
- Lead on-site visibility & media activities:
- Propose for customer team/ brand team on plan to visualize banners/visibility/media to drive Omni traffic, sale out.
- Manage Omni Visibility/media budgeting/investment to deliver right efficiency & growth impacts.
- Leading O2O thematic campaign deployment of content, promotion, media & visibility & instore operation.
- Build & cultivate partnership with key content persons in Omni retailers to stay updated of best practices, new features & developments, unique collaboration opportunities, etc.
- University graduate in business administration, foreign trade, economics
- At least 3- 5years relevant working experience in FMCG, E-commerce industry
- Experience in content development highly valued. Good planning, logical thinking.
- Proactiveness & having team-work spirit
- Quick learning & able to adapt with changes
- Good command of English communication
InterContinental Danang Sun Peninsula Resort đang định nghĩa lại trải nghiệm nghỉ dưỡng sang trọng. Ẩn mình trên những ngọn đồi của Bán đảo Sơn Trà nổi tiếng, khu nghỉ dưỡng này có các biệt thự bên bờ biển với hồ bơi riêng và hơn 20 suite. Khu nghỉ mát sẽ có nhiều lựa chọn cung cấp cả các món ngon địa phương và quốc tế. Từ khung cảnh ngoạn mục tại Citron, đến ẩm thực đẳng cấp thế giới khó quên tại La Maison 1888, đến trải nghiệm ăn uống trên bãi cát tại Barefoot Cafe; có rất nhiều sự đa dạng và hứng thú để phục vụ cho tất cả mọi người. Các gôn thủ sẽ muốn chơi một vòng tại câu lạc bộ golf Montgomerie links nổi tiếng thế giới hoặc câu lạc bộ golf Đà Nẵng theo phong cách đầy thử thách.
Khu nghỉ dưỡng chỉ cách Sân bay/Thành phố Đà Nẵng 20 phút và nằm cách các Di sản Thế giới nổi tiếng được UNESCO công nhận là Cố đô Huế, Phố cổ Hội An và di tích Mỹ Sơn chỉ vài km.