Mô tả công việc
DUTIES AND RESPONSIBILTIES
1. Comply with the hotel’s policies and procedures.
2. Be well-versed with the facilities and services offered by the hotel.
3. Master the room product in term of rates, layout and physical attributes, breakdown/ configuration, benefits and amenities etc. for better up-selling.
4. Be well-versed in all reservations handling process, proficient in operating the reservations system and equipment.
5. Provide prompt, courteous and efficient service at all times. Answer the phones with “three rings” and according to hotel telephone etiquette.
6. Keep the level of abandoned calls to the minimum at all times to increase sales opportunities.
7. Upsell whenever possible to maximize on occupancy and revenue levels.
8. Ensure all reservations are entered and updated accurately and promptly.
9. Be aware of critical/ high demand status/ need period to maximize sales opportunities.
10. Alert the Reservation Manager/ Supervisors of any demand trends noticed and sudden change in occupancy levels.
11. Advise the Reservation Manager/ Supervisors of any deviations in rate applications or reservation arrangements/ challenges/ complaints etc.
12. Fully understand market segmentation to accurately qualify/ track reservations to ensure 100% accuracy in marketing/ production reports generated.
13. Handle incoming reservation requests (in forms of email or fax correspondence according to the hotel’s standard (respond within 24 hours).
14. Adhere to hotel’s credit policies to effectively handle and process billing requirements.
15. Maintain accurate and updated filing systems of all correspondence.
16. Cross sell hotel’s Food & Beverage outlets and other revenue generating areas.
17. Perform any other duties and responsibilities as delegated by Reservations Manager/Supervisors.
Quyền lợi được hưởng
- 2 months of probation with full salary & service charge.
- Team building activities.
- Annual Summer Outing/Health checkup
- Accident insurance 24/24
- Attractive Medical package
- Uniform, Laundry service is provided by Hotel
- Delicious and nutritious meal at Hotel's Staff Cafeteria
- International working environment and friendly teammates.
- Other benefits according to Company's policy.
Yêu cầu công việc
QUALIFICATIONS AND REQUIREMENTS
1. At least one year experience in the sales and reservations or related professional area in a upscale hotel and resort.
2. Diploma in Business Administration, Hotel and Restaurant Management, or related major.
3. Experience with Opera or other similar Property Management Systems.
4. Good command of English and Vietnamese.
5. Excellent communication skills and ability to build effective long-term relationships.
6. Keen eye for detail and accurate management of customer data.
Yêu cầu hồ sơ
InterContinental Danang Sun Peninsula Resort đang định nghĩa lại trải nghiệm nghỉ dưỡng sang trọng. Ẩn mình trên những ngọn đồi của Bán đảo Sơn Trà nổi tiếng, khu nghỉ dưỡng này có các biệt thự bên bờ biển với hồ bơi riêng và hơn 20 suite. Khu nghỉ mát sẽ có nhiều lựa chọn cung cấp cả các món ngon địa phương và quốc tế. Từ khung cảnh ngoạn mục tại Citron, đến ẩm thực đẳng cấp thế giới khó quên tại La Maison 1888, đến trải nghiệm ăn uống trên bãi cát tại Barefoot Cafe; có rất nhiều sự đa dạng và hứng thú để phục vụ cho tất cả mọi người. Các gôn thủ sẽ muốn chơi một vòng tại câu lạc bộ golf Montgomerie links nổi tiếng thế giới hoặc câu lạc bộ golf Đà Nẵng theo phong cách đầy thử thách.
Khu nghỉ dưỡng chỉ cách Sân bay/Thành phố Đà Nẵng 20 phút và nằm cách các Di sản Thế giới nổi tiếng được UNESCO công nhận là Cố đô Huế, Phố cổ Hội An và di tích Mỹ Sơn chỉ vài km.