Tìm thấy 435 việc làm đang tuyển dụng
Customer Service Supervisor (Medical project)
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Quản lý
Ngày đăng tuyển:
25/10/2024
Hạn nộp hồ sơ:
25/11/2024
Hình thức:
Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm:
2 - 3 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Responsibility
- Act as the main contact point for our client.
- Coordinate with the Customer Service Operations (CSO) team, ensuring timely support and assistance to clients.
- Oversee and track project timelines, deliverables, and milestones.
- Update and maintain the knowledge center with relevant information and documentation.
- Collect, analyze, and interpret data for reporting purposes.
- Prepare and present reports and findings to the client.
- Collaborate with internal teams and external partners to resolve issues as quickly as possible.
- Ensure seamless coordination across departments to support project goals.
Salary & Bonus:
- Base salary: competitive salary
- 13th-month salary
- Yearly salary review in March, adhoc in September
- Performance bonus
Benefits package:
- 100% salary and annual leave in probation period
- PTO per year: 12 days annual leave + 2.5 days off for women in their period
- Participation in social insurance with 100% base salary
- Premium healthcare insurance after probation
- Career growth opportunities with Career Framework and training programs (leadership, problem solving, critical thinking, project management, etc.)
- Internal activities and clubs: Company trip, team building or year-end party, happy Halloween, sports day, football club, badminton club, etc.
- Gift for Tet holidays, Women’s days, birthday, wedding, child birth, etc.
- Professional and diversity working environment.
Yêu Cầu Công Việc
Requirements
- 2-3 years of experience in project coordination or a similar role.
- Strong data collection and analysis skills.
- Experience in Customer Service or related fields.
- Fluency in English (4 skills), as this role will involve regular communication with international clients, particularly in Singapore.
- Ability to work in a dynamic and fast-paced environment.
- Knowledge of the medical/healthcare field is a strong plus.
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Anna Building - Công viên phần mềm Quang Trung, Quốc Lộ 1A, Tân Chánh Hiệp, Quận 12, Hồ Chí Minh Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Khu vực
JobsGO Recruit
Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
JobsGO - Kênh thông tin tuyển dụng và việc làm dành cho mọi Doanh nghiệp và Ứng viên. Chúng tôi tin tưởng sẽ đem lại “HY VỌNG” cho Doanh nghiệp tìm kiếm nhân tài và cho Ứng viên tìm kiếm cơ hội nghề nghiệp.Với 2 hệ thống: Website dành cho Nhà Tuyển Dụng và Ứng dụng (Application) dành cho Người Tìm Việc, JobsGO sẽ mang lại những trải nghiệm mới mẻ, thú vị; kết nối ước mơ chinh phục công việc của mọi nhân tài và giúp doanh nghiệp xây dựng đội ngũ nhân sự vững mạnh.
Review JobsGO Recruit
5.0
1 review
24/03/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên IT
tại Hồ Chí Minh
Công ty ok, lương thưởng trả chuẩn (IT)
Những nghề phổ biến tại JobsGO Recruit
Bạn làm việc tại JobsGO Recruit? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
JobsGO Recruit
Click để đánh giá