Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Send English CV
- Job description
· Follow up with Headquarter (HQ) to update Weekly UPR Shipping Schedule for Sales team.
· Review, comment on Domestic Sales Contracts and track file.
· Participate in drafting processes and ISO documentation with SS Manager.
· Update weekly Overdue Payment Reminder to UPR Sales team, send email reminder to bad debt customers every week and work with Debt Trading/ Insurance Companies.
· Attend Weekly and Monthly Pre S&OP Meeting with Sales and cross-functional team, and record MoM.
· Coordinate with specific customers regarding delivery schedule, send COA, necessary documents to customers.
· Verify Documents for Trade Credit Insurance (FY 2025)
· Create Delivery Request, record Customer Complaint Forms (CCF) for UPR disposal items.
· Work with consulttant law company for any issues that arise and check monthly timesheet.
· Coordinate with all related depts to solve issues, logistics & quality controlling.
· Handle Office Admin tasks:
- Make Purchase Request, Payment Request.
- Monitor Daily Car Operation Schedule.
- Make Monthly Timesheet for HCM Office Cleaner.
- Communicate with the landlord for all issues.
· Any other duties as assigned by line Managers.
· Able to handle multitasking independently.
· Provide back up support for tasks from team members.
- Measurement / Key Performance Indicators
· High service quality for internal and external customers (respond time, flexibility).
· Compliance with processes, procedures, and tools.
Yêu Cầu Công Việc
- Education level:
- Mandatory:
· Graduated from Universities in relevant fields of Accounting, IT
· Must be Proficient in Excel and English, both speaking and writing.
- Desirable:
· Prefer candidates from MNC Chemical companies.
2. Experience
- Mandatory:
· Have Experience and knowledge related to Accounting, IT
· Age: 25-30
· At least 03-08 years of experience in Sales Support team.
· Gender: Female/ Male (Male is priority)
- Desirable:
· Have experience in data processing skill, knowledge in reviewing Sales Contracts, processes and ISO documentation….
· Propose testing Excel skills for any candidate without an accounting background.
3. Functional / Technical, Operational, Managerial and Leadership Know How
- Mandatory:
· Good practice of Microsoft Office tools, especially Excel and ERP software knowledge
· Excellent communication & coordination skills
· Highly developed sense of integrity and commitment to Customer Satisfaction
· Exceptional time-management/organizational and prioritising skills
· Sense of responsibility, teamwork, motivated and ambitious
- Desirable:
· Technical and commercial understanding
· Ability to make decisions/Sense of urgency
· Motivating and inspiring
· Willing to learn and develop within the company structure
* BENIFITS:
- Increase salary once a year, 13th salary, probation time is 90% gross salary
- Full participation in insurance & support 24/24 accident insurance for staff
- Other benefits: birthday, wedding, funeral, maternity, children, company founding day, monthly milk for employees, seniority (10 years, 20 years)
- To participate in training courses to improve qualifications
- Other activities and gifts from AK VINA Union
* WORKTIME: 7h30~17h30, Monday - Friday (Saturday & Sunday off)
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY TNHH CÔNG CỘNG KASIKORNBANK (KBank) thực hiện hoạt động kinh doanh ngân hàng thương mại, kinh doanh chứng khoán và các hoạt động kinh doanh liên quan khác. Với hơn 70 năm hoạt động kinh doanh tại Thái Lan, KBank đã mở rộng phạm vi phủ sóng ra nước ngoài vào năm 1975. KBank là một trong những ngân hàng lớn nhất Thái Lan và tập trung đạt được vị thế “Ngân hàng chính” trong mọi phân khúc khách hàng. Kết quả kinh doanh khả quan của chúng tôi được hỗ trợ bởi hoạt động quản lý rủi ro thận trọng và quản trị doanh nghiệp minh bạch với khát vọng hướng tới sự phát triển kinh doanh bền vững.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1975
Mission
- (Công ty K) và biểu tượng “K KASIKORNTHAI” . đại diện cho TỔNG HỢP TÀI CHÍNH KASIKORNBANK, cung cấp các dịch vụ tài chính hoàn chỉnh cho mọi phân khúc khách hàng. Ngoài ra, ngân hàng còn thiết lập quan hệ đối tác chiến lược với Muang Thai Life Assurance PCL để bán sản phẩm bảo hiểm qua kênh ngân hàng. Để hỗ trợ mở rộng kinh doanh, Ngân hàng Kasikorn đã khai trương tòa nhà chính mới được xây dựng theo tiêu chuẩn tiết kiệm năng lượng quốc tế trên đường Chaeng Watthana để hoạt động song song với tòa nhà chính Phahon Yothin và trụ sở Rat Burana. văn phòng. Trong thời đại này, nhận thấy hệ thống tài chính khu vực sẽ ngày càng vượt ra ngoài biên giới, Ngân hàng Kasikorn đã tiếp tục mở rộng hoạt động kinh doanh sang Cộng hòa Nhân dân Trung Hoa, các nước thành viên Cộng đồng Kinh tế ASEAN và các quốc gia châu Á khác. Đây có thể coi là một tầm nhìn xa trông rộng “Hướng tới dịch vụ xuất sắc” .