Mô tả công việc
Duties and Responsibilities
- Receive guests from Hostess/Guest relation.
- Counseling and introducing customers to dishes, drinks, promotion, set menu, cigar …
- Record order information from guest, reconfirm with guest the exact name of food - drinks, quantity, special requirements ...
- Transfer order to cashier, kitchen, bar.
- Serve customers with food and drink.
- Check the dishes before serving the guests.
- Willing to respond to the legitimate requests of customers and enthusiastically respond to customers' inquiries with a warm, amiable and considerate attitude to guests.
- Make payment for customers in accordance with restaurant standards.
- Remember the names and habits (foods, drinks, special requests) of vip guests or patrons to show appreciation and make them happy.
- Clean up the dining table, set up a new table to prepare to serve the next guest.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Full benefits
- Service charge + tip
-13th month salary, ceremony, Tet
- The opportunity to experience high-end service.
Yêu cầu công việc
2. Experience: Minimum of 1 years. Especially the F&B and Retail industry
3. Skills:
- Excellent guest service skills
- Good knowledge of food and beverage service
- Good English
- Prioritise candidates with backgrounds in luxury goods industry
- Good looking, profesional
Yêu cầu hồ sơ
Working Place: 74B Hai Ba Trung Street, Ben Nghe Ward, District 1, Ho Chi Minh city
VEGAS thuộc khách sạn Grand Plaza Hà Nội có trụ sở tại 117 Trần Duy Hưng, Trung Hòa, Cầu Giấy, Hà Nội, là khách sạn hàng đầu tại Việt Nam về lĩnh vực vui chơi giải trí có thưởng dành cho người nước ngoài. Với hơn 10 năm hoạt động, hiện nay VEGAS trở thành câu lạc bộ vui chơi giải trí số một tại thành phố Hà Nội. Không chỉ được đánh giá cao về tính chuyên nghiệp trong quản lý và dịch vụ khách hàng mà còn là nơi có môi trường làm việc tốt cho nhân viên trong và ngoài nước với thu nhập hấp dẫn như lương, thưởng cũng như hưởng đầy đủ các chế độ BHXH, BHYT, BHTT, các chế độ nghỉ dưỡng hàng năm du lich trong và ngoài nước, các hoạt động công ich cho xã hội. Đặc biệt hơn nhân viên luôn được đào tạo theo định kỳ và được khuyến khích học tập nâng cao kỹ năng và kiến thức.