- Customer Insight:
- Organize to find and exploit effectively potential customers for CBC:
- Analyze market potential, build relationships with organizations, associations, state management agencies in charge to find potential customers in line with the development orientation of CBC
- Organize to exploit effectively potential customers developed by CBC and/ or distributed by CIBG
- Products and Price:
- Design product solutions and pricing policies to meet the needs of customers / groups of customers at CBC
- Organize and deploy activities to update CIBG products, policies and business programs in accordance with CIBG's orientation at CBC
- Sales and service:
- Implement and supervise the implementation of customer care policies and programs at CBC
- Develop business plans, deploy and manage CBC activities according to CIBG's direction from period to period in order to effectively implement business plans and objectives.
- Coordinate, supervise, directly/supportly, monitor, analyze, periodically evaluate and effectively implement the business objectives of CBC's department and employees.
- Service quality management:
- Implement and supervise to ensure effective implementation of regulations on service quality standards of CBC and CBC employees.
- Regularly check and supervise service quality for CBC departments / employees, especially positions in direct contact with customers.
- Make plans periodically to contact and communicate with customers to obtain opinions and improve the service quality of CBC
- Risk management
- Urge and remind CBC's employees to fully and effectively control the credit quality at CBC
- Tightly control problem debts, coordinate in handling problem debts
- Participate/support in checking the customers' actual use of capital issued credit at CBC according to regulations.
- Implement and promote a culture of compliance và manage operational risk at the unit
- Lead as an example
- Direct and help to establish principles and priorities in risk management
- Coordinate with relevant units, assess, execute and monitor operational risks at the unit
- Report immidiately incident;
- Operation
- Manage, ensure that the activities of employees at CBC strictly comply with the regulations, procedures, instructions ... related
- Approve / propose approval and sign contracts and documents related to CBC activities within authorization
- Approve / propose approval of financial expenditures within the scope of authority
- Effective management
- Effectively manage the CBC's customer portfolio according to TCB's guidelines, regulations
- Strictly manage the CBC's business results and performance compared to the assigned targets
- Other jobs: ther duties assigned by the Regional Director, Regional CIBG Director
PEOPLE MANAGEMENT
- Attract, onboard and retain the right talents for a high- performing team
- Communicate team and individual KRAs/ KPIs, goals, action plan, expectations and results to team members
- Manage team performance và provide feedback regularly (following the annual performance management cycle);
- Enable team member’s professional and personal development through capability assessment, training, coaching và feedback, etc.
- Motivate and recognize team members’ contributions towards the team’s shared goals
- Responsible for developing talents within the team
- Act as a role model and promote corporate culture at sub- function level
- Understand và communicate relevant HR offerings to team members.
- University degree prioritizes Economics / Finance / Banking / Business Administration / Accounting / Auditing
- Minimum of 8+ years in the field of sales, management and sales promotion in banking and finance for corporate customers, at least 4 years experience in management position
- English: Minimum TOEIC 650 or equivalent
Khách sạn La Château - hotel & beauty, được xây dựng theo tiêu chuẩn 5 sao cộng, toạ lạc tại trung tâm thành phố Hồ Chí Minh, có kiến trúc cổ điển sang trọng và đẳng cấp, hứa hẹn sẽ là điểm nghỉ dưỡng tuyệt vời, cao cấp cho du khách trong và ngoài nước khi có dịp đến thăm thành phố Hồ Chí Minh. Đây là một cụm gồm khách sạn 5 sao cộng và trung tâm thẫm mĩ với quy mô hàng trăm giường làm đẹp cho khách hàng. Năm 2025 sẽ chính thức đưa vào hoạt động. La Château là khách sạn nghỉ dưỡng đạt chuẩn 5* với 210 phòng khách sạn cao cấp trong đó có 2 phòng hạng tổng thống, 60 phòng spa và 2 hội trường VIP cùng các không gian dịch vụ 5* khác như nhà hàng á, âu...
Công trình La Château là khách sạn 5* tâm huyết của chủ đầu tư đã được ấp ủ nhiều năm qua. Nó mang theo kỳ vọng là công trình có phong cách kiến trúc cổ điển lớn nhất Việt Nam và lớn nhất khu vực Đông Nam Á. Công trình là nơi nghỉ dưỡng, trải nghiệm các dịch vụ đẳng cấp cho du khách trong và ngoài nước. ngoài ra, công trình còn có khối dịch vụ 6 tầng đi kèm , phục vụ giải trí khác như Karaoke, phòng họp Tổng diện tích dự án hơn 20 ngàn mét vuông, diện tích mỗi sàn khoảng 700m2. Tọa lạc tại số 05 Võ Văn Kiệt, Phường 16, Quận 8, TP.HCM thuộc cửa Tây thành phố. Dự án nằm ở vị trí cực kỳ thuận lợi để di chuyển đến các quận trung tâm hay lân cận và các tiện ích xung quanh nhờ nằm trên trục đại lộ Đông Tây không bị kẹt xe và thong thoáng. Tiện ích ngoại khu: Nằm ở vị trí thuận lợi, từ La Chateau có thể đi đến những dịch vụ cần thiết trong cuộc sống một cách nhanh chóng và tiện lợi Đặc biệt, La Chateau nằm ở giáp ranh giữa quận 8, quận 6, Bình Tân, nên vừa thuận tiện đi lại giữa các quận mà còn đến được những tiện ích của các quận lân cận nhanh chóng và tiện lợi. Trường học Bệnh viện Trung tâm thể dục thể thao Metro, Big C, chợ kiến đức, chợ mỹ thuận. Trạm xe bus ngay trước dự án, bến xe miền Tây