Việc làm Khách Sạn Manoir Des Arts

Cập nhật 12/12/2024 01:18
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Khách Sạn Manoir Des Arts
Guest Service Agent/ Nhân Viên Lễ Tân
Khách Sạn Manoir Des Arts
28 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 29/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

• Greets and assists all guests in a friendly and helpful manner at all times, while attempting to learn and use guest’s name at every opportunity

• Registers and rooms all arrivals according to established procedures

• Maintains intimate knowledge of departmental standards and procedures

• Performs check in, check out, room change procedures and ensures all data are fully entered correctly into the hotel systems in accordance with reservation

• Maintains cashier float and ensures accurate daily report of all money received/sent

• Cashes hotel guest’s personal and travellers checks and assists with currency exchange

• Keeps abreast of all modifications to accounting policies and procedures

• Responsible and attends to guest’s safety box use at all times

• Knowledgeable of all special promotion and procedures for programs such as; Seasonal Packages, Frequent Flyers Programs, and also Intercontinental Hotels Group Loyalty programs.

• Attends to guest complaints, inquiries and requests; escalates problems to supervisor/Assistant Manager if he/she is unable to assist

• Is familiar with other Intercontinental Hotels and Resorts so that guest indicating any next destination on the registration card can be “sold” an onward booking to another InterContinental Hotels

• Does everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a high level of satisfaction

• Performs audit balances and prepares all works for audit in an orderly fashion

• When on night shift, checks night report and prepares morning report, along with all necessary preparations for guest arrivals

• Maintains comprehensive knowledge of standard reservation procedures including correct use of forms, reading telex, e-mail, messages, and how to interpret availability sources within the reservation systems

• Maintains exemplary deportment standards of behavior, appearance and attitude as expected in an IHG Brand

• Takes personal interest and pride to ensure that the guest service work area is kept clean and in an orderly state at all times

• Strives to maintain the high standards of the hotel for all guests with special attention to IHG Loyalty Program members and other VIP’s

Quyền lợi được hưởng

Competitive salaryService charge

Social Insurance as law

Bao Viet Health insurance for personal and family

24/7 Accident Insurance

Rest & Relaxation Allowance

Relocation assistance

Repatriation allowance

Home Leave allowance

Housing, uniform, meal, and transportation are provided by the resort

Gym room

Yêu cầu công việc

1. Education:

High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

2. Service years in the field:

1-year experience in guest/customer service, or an equivalent combination of education and experience.

3. Knowledge and skills:

Strong communication skills when interacting with others; demonstrated ability to effectively interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand, and the Company.

Able to read and write English

Proficient in the use of Microsoft Office and Guest Services related System

4. Language: English and Vietnamese

Yêu cầu hồ sơ

  • Resume
  • Certificates related to applied position
  • Phone: 091 906 5846 - 091 909 6325 (Human Resources)
Khu vực
Báo cáo

Khách Sạn Manoir Des Arts
Khách Sạn Manoir Des Arts Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
64 Điện Biên Phủ, Minh Khai, Quận Hồng Bàng, Hải Phòng

Trải nghiệm Khách sạn boutique Manoir Des Arts, tòa nhà kiến Trúc Pháp cổ từ năm 1943, được đầu tư bởi Công ty Cổ Phần Du lịch và Dịch vụ Hải Phòng - HAIPHONG TOSERCO, mang đến sự thư giãn, tiện ích nhất tại trung tâm thành phố Hải Phòng.
Với 44 phòng lưu trú sang trọng, mang dấu ấn kiến trúc cổ điển châu Âu, nhà hàng Bonne Vie; 2 quầy bar trong nhà và ngoài trời, hồ bơi, café sân vườn, spa… tất cả được trau chuốt để đáp ứng tối đa nhu cầu của khách hàng.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2006

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

Những nghề phổ biến tại Khách Sạn Manoir Des Arts

Bạn làm việc tại Khách Sạn Manoir Des Arts? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Khách Sạn Manoir Des Arts

Khách Sạn Manoir Des Arts

Click để đánh giá