Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1/ Receive prospects and arrange meetings while managing the center hotline
- Warmly welcome and deliver excellent customer service to everyone visiting the WSE center, connecting them to the appropriate staff
- Collect and file the information of prospective students, arrange meetings with the Educational Consultants while complying with the online show distribution rules
- Enter the collected information correctly into the CRM system, creating system accounts for new prospective students as necessary
- Support prospects & students to accomplish the Online Placement Test
- Handle incoming calls when needed and take action as necessary
- Support Coach team by entering lead data into the system for DSF and Referrals
- Handle guest registration for online sales & marketing events
2/ General Admin
- Ensure that the center is opened and closed in line with the operation hours every day
- Receive, deliver and manage materials
- Order, receive and manage general purchases for the center
- Support staff in the center for color printing for documents such as Learning Certificates, event posters etc.
- Manage general assets at the center such as the computers, sound system and be the point of contact for their maintenance with Head Office
- Channel the center’s facility management requests to the Facility Management HQ team and support as required
Yêu Cầu Công Việc
- Demonstrate intermediate fluency in English (WSE Level 8+)
- Energetic, friendly and customer-oriented
- Computer literate and proficient with inventory control
- Passion for speaking English
- Willing to work in shift
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 months, Full salary during probation
- Cơ hội huấn luyện:
Join a Unique Wall Street English course for up to $3500
Acquire professional customer services skills
Full training and on-going professional development - Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Đồng nghiệp: Participate in a multinational working environment
- Phúc lợi:
Annual Leave of 15 days plus Vietnamese national holidays
Personal health insurance (pay for your personal medical & health check services, provide and keep update on quality medical businesses facilities check list in HCMC)
Working facilities provided - Lương: 7 Tr - 8 Tr VND
Trải nghiệm Khách sạn boutique Manoir Des Arts, tòa nhà kiến Trúc Pháp cổ từ năm 1943, được đầu tư bởi Công ty Cổ Phần Du lịch và Dịch vụ Hải Phòng - HAIPHONG TOSERCO, mang đến sự thư giãn, tiện ích nhất tại trung tâm thành phố Hải Phòng.
Với 44 phòng lưu trú sang trọng, mang dấu ấn kiến trúc cổ điển châu Âu, nhà hàng Bonne Vie; 2 quầy bar trong nhà và ngoài trời, hồ bơi, café sân vườn, spa… tất cả được trau chuốt để đáp ứng tối đa nhu cầu của khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành