Mô tả công việc
- Direct and manage all sales activities (reservations, events) to maximize revenue for the hotel.
- Prepare, implement, and compile data for the sales plan, monthly reports, annual sales and marketing budgets, and/or as required at any given time.
- Survey and analyze competitors, market trends, customer demand, and feedback to proactively adapt to actual business conditions.
- Develop new plans and programs, and evaluate the effectiveness of current plans and programs.
- Manage and direct all advertising and public relations activities of the hotel.
- Ensure recruitment, training, guidance, counseling, and appropriate development for team members.
- Manage performance issues within the Sales, Marketing, and Reservations teams.
- Maintain customer and employee satisfaction while ensuring competitiveness in the market and exceptional financial performance.
- Always represent the image of the hotel within the BRG Group system by demonstrating professional behavior and ensuring compliance with all hotel policies and procedures.
Quyền lợi được hưởng
Service charge (some units may have a service charge from the Pre-opening phase, to be covered by the Investor)
Lunch allowance
Phone allowance
Clothing allowance
Health insurance
Annual salary review
End-of-year bonus, averaging 2-3 months’ salary
Yêu cầu công việc
- Minimum 5 years of experience in the DOSM position at luxury hotel brands
- Degree in Business Administration, Hospitality, or Tourism
- English: Proficient in all 4 skills (listening, speaking, reading, writing)
Yêu cầu hồ sơ
- Submit your application on Hoteljob.vn.
Nằm ngay tại trung tâm của Vũng Tàu, Petro House là một khách sạn kinh doanh boutique, chào đón cả khách kinh doanh và giải trí đến Vũng Tàu từ những năm 60. Được tân trang lại vào năm 2012, khách sạn vẫn giữ được nét quyến rũ của kiến trúc thuộc địa nguyên bản, với các cột và cửa sổ vòm. Các phòng nghỉ rộng rãi của cô đã được hiện đại hóa hoàn toàn, mang lại sự thoải mái, an toàn và kết nối. Khách sạn New Wings đạt tiêu chuẩn 4 sao sẽ khai trương vào tháng 9/2022. Bao gồm: Khách sạn với 80 phòng (Luxury Style), Spa, Fitness, E-casino, Sky bar, Pool bar, Nhà hàng với 200 slots, Coffee shop bên trong.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1997
Mission
Song song với sự hiện đại và mới mẻ của PETRO HOUSE (Boutique Hotel), công ty TNHH Tân Mê Kông vẫn còn một Petro House hotel. Với kiến trúc mang đậm màu sắc cổ điển, Petro House nhỏ bé, e ấp nằm trên con đường Trần Hưng Đạo sẽ đặc biệt dành cho những khách hàng yêu thích sự tĩnh lặng, tạm rời xa dòng chảy của cuộc sống hiện đại ngày nay.