Position: Assistant Manager, Business Development - [$1000 - 1500]
Location: Tan Binh, Ho Chi Minh City
Requirements: Minimum of 5 years of relevant experience.
Job Description
- Participate in setting business objectives and tracking the implementation progress, ensuring the plans are on the right track.
- Collect and prepare comprehensive reports on the company's activities to provide accurate and timely insights for regional directors for decision-making. Ensure seamless and timely communication between departments to help all sections understand and fulfill their tasks.
- Oversee the achievement of business goals, ensuring set targets are monitored and adjusted as necessary.
- Analyze business data to provide improvement advice: Gather and analyze data from business activities to propose improvements, aiding the regional directors in making strategic decisions.
- Represent the regional director in meeting clients and other duties: When required, represent the regional director in client meetings and engagements with agencies to maintain partnerships and handle necessary tasks. Prepare presentation content, translate documents, and assist the regional director with other duties such as client meetings or project presentations.
- Manage and develop business with major clients: Maintain long-term relationships with major clients, develop business opportunities, and propose strategies to approach and develop services/products that meet the needs of major clients, ensuring satisfaction and creating sustainable value for both parties.
Job Requirements
- Education: Bachelor’s degree or higher, with extensive knowledge in domestic express delivery and business.
- Language Skills: Proficient in English (both spoken and written). Additional language skills are a plus.
- Appearance: Neat and presentable, with a demeanor suitable for an assistant/secretarial role.
- Proficient in office computing, particularly in drafting documents and creating PPT presentations in both English and Vietnamese.
Policies
- Friendly working environment, rapid promotion opportunities, and annual performance and position evaluations.
- Bonus and commission policies.
- Social, health, and unemployment insurance as per regulations.
- Birthdays, team-building events, year-end parties, gifts for children on June 1st, etc.
- Friendly, cooperative, and enthusiastic colleagues.
Nằm ngay tại trung tâm của Vũng Tàu, Petro House là một khách sạn kinh doanh boutique, chào đón cả khách kinh doanh và giải trí đến Vũng Tàu từ những năm 60. Được tân trang lại vào năm 2012, khách sạn vẫn giữ được nét quyến rũ của kiến trúc thuộc địa nguyên bản, với các cột và cửa sổ vòm. Các phòng nghỉ rộng rãi của cô đã được hiện đại hóa hoàn toàn, mang lại sự thoải mái, an toàn và kết nối. Khách sạn New Wings đạt tiêu chuẩn 4 sao sẽ khai trương vào tháng 9/2022. Bao gồm: Khách sạn với 80 phòng (Luxury Style), Spa, Fitness, E-casino, Sky bar, Pool bar, Nhà hàng với 200 slots, Coffee shop bên trong.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1997
Mission
Song song với sự hiện đại và mới mẻ của PETRO HOUSE (Boutique Hotel), công ty TNHH Tân Mê Kông vẫn còn một Petro House hotel. Với kiến trúc mang đậm màu sắc cổ điển, Petro House nhỏ bé, e ấp nằm trên con đường Trần Hưng Đạo sẽ đặc biệt dành cho những khách hàng yêu thích sự tĩnh lặng, tạm rời xa dòng chảy của cuộc sống hiện đại ngày nay.