Việc làm KHÁCH SẠN SANOUVA SÀI GÒN

Cập nhật 29/03/2024 00:00
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
KHÁCH SẠN SANOUVA SÀI GÒN
CLUB INTERCONTINENTAL OFFICER - NV PHỤC VỤ TẦNG KHÁCH VIP
KHÁCH SẠN SANOUVA SÀI GÒN
14 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 22/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Nam Từ Liêm - Hà Nội

Mô tả công việc

• Get to know the guest personally and recognize their preferences in food and beverage and how they like their things kept in the room

• Anticipates the guests needs and acts accordingly

• Oversees the service of in room food and beverage and it’s speedy clearance

• Provides guest assistance in every possible way

• Has thorough knowledge of hotel facilities including the timings, charges, cuisine served in different outlets and offer assistance to place orders

• Has good knowledge of the city to be able to offer suggestions if required

• Checks for lost and found items immediately on check out and return the same to the guest before he checks out • Has the ability to coordinate with the guest in order to meet his needs efficiently

• Coordinates with other departments to ensure guest’s satisfaction

• Maintains a guest service sheet which is a record of guest requests and handled by him or passed on to any other person / department

• Reports any health or safety hazards to the Executive Housekeeper

• Ensures that all duties are carried out in line with the Hotel Policy with high standards of personal appearance, personal hygiene correct uniforms and name badges as outlined in the staff handbook

• Complete other responsibilities as assigned


Quyền lợi được hưởng

•          Full salary, service charge and local social insurance contribution in probation period

•          Opportunity to work with a great team of people and career growth in the world’s largest luxury hotel brand

•          Opportunity to join international training & development programs and cross training programs

•          Delicious and nutritious meal at Hotel’s Social Café

•          Sleeping Lounge for Employee

•          Laundered uniform provided by Hotel

•          Pre-employment health check and annual health check

•          Birthday gift and Allowances on other special events

•          Recognition program with valuable gifts

•          Summer vacation and many team building activities

•          Rooms and F&B services discounts worldwide at all IHG Hotels and Resorts

•          Unlimited Food & Beverage discount at Hotel

•          Free parking

•          Other benefits according to Hotel’s policy

Yêu cầu công việc

Required Skills – 

• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees, and third parties that reflects highly on the hotel, the brand, and the Company. 

• Able to speak, read and write English 

• Korean speaking is an advantage 

• Proficient in the use of Front Office System 

 Qualifications – 

• High School or Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent Experience – 

• 1-year experience in front office/guest services operations, or an equivalent combination of education and experience.

Yêu cầu hồ sơ

To apply, please send your CV or Application form:

Download Application Form here: bit.ly/ICLM72_ApplicationForm

Telephone: (For Recruitment only): 024 3275 3464

Khu vực
Báo cáo

KHÁCH SẠN SANOUVA SÀI GÒN
KHÁCH SẠN SANOUVA SÀI GÒN Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 177, đường Lý Tự Trọng, phường Bến Thành, quận 1, Tp Hồ Chí Minh

Sanouva, một thương hiệu được hình thành từ niềm đam mê và tâm huyết để đem đến cho du khách toàn cầu một sự trải nghiệm đơn giản nhưng trọn vẹn và điều đó với chúng tôi lớn hơn cả những gì được gọi là tiêu chuẩn và đẳng cấp.

Với sự đầu tư kĩ lưỡng, được chăm chút đến từng chi tiết nhỏ, Sanouva mang một phong cách hoàn toàn mới lạ và tinh tế của một khách sạn mang phong cách Á Đông. Sự giao thoa giữa hiện đại và cổ điển đã làm nên một Sanouva thật khác biệt giữa lòng thành phố.

Tài sản lớn nhất của chúng tôi là một đội ngũ nhân viên có kinh nghiệm, yêu nghề và hiếu khách. Phương châm của chúng tôi là luôn lấy sự hài lòng của khách hàng làm giá trị tồn tại của khách sạn. Để không ngừng nêu cao tinh thần phục vụ nhiệt tình, chu đáo; chúng tôi luôn lắng nghe ý kiến của tất cả quý khách nhằm hoàn thiện mình từng ngày đúng với khẩu hiệu của khách sạn “Once booked, forever served“.

Bạn làm việc tại KHÁCH SẠN SANOUVA SÀI GÒN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo KHÁCH SẠN SANOUVA SÀI GÒN

KHÁCH SẠN SANOUVA SÀI GÒN

Click để đánh giá