Responsibilities:
* Junior Fullstack Developer:
Programming and developing the Bank's systems and applications.
Develop or coordinate with suppliers to develop and deploy information technology solutions.
Manage and develop integrated services with core systems such as: T24, WAY4, BPM, CRM, CIC...
Research, test, deploy and apply new technology trends in development: GraphQL, Docker Container (K8s), CICD, EventSourcing, CQRS, NoSQL...
Maintain the operation of products and services within the scope of management.
* Senior Fullstack Developer (additional following jobs):
Participate in business analysis, propose solutions and implementation plans to improve and increase the efficiency of projects during the working process.
Create a work timeline, divide tasks among team members, supervise and support members to complete on time.
Lead a team of 3 to 6 employees, helping members develop and complete assigned tasks
Qualifications
* General requirements:
Graduated from University or higher with majors such as: Information Technology, Computer Science, Electronics and Telecommunications, Software Technology, Information Systems...
English TOEIC 450 or higher or equivalent certificate
Understanding of the software development process and familiarity with Agile.
* For Junior candidates:
Minimum 1 year of experience in Fullstack programming.
Proficient in at least 01 BackEnd languages (eg: Java, NodeJS) and FrontEnd frameworks (eg: Angularjs, ReactJS).
Proficient in at least one of the following database types: Oracle, SQLserver, PostgreSQL, Mongodb...
Understanding of restful, GraqpQL.
Having experience in banking and finance is an advantage.
* For Senior candidates (additional conditions):
Minimum 03 years of working experience in BackEnd programming, including at least 01 year of experience working with microservices.
Deep understanding of techniques/technology: MySQL, Redis, MongoDB, PostgreSQL, Kafka...
Ability to tune performance of applications and systems.
Having experience developing and using the cloud is an advantage.
Công ty TNHH Mediastep Software Việt Nam được thành lập vào ngày 07/06/2017, chuyên phát triển các giải pháp công nghệ trong lĩnh vực thương mại điện tử. Sản phẩm chính của Mediastep là nền tảng quản lý bán hàng GoSELL được ra mắt ngày 24/07/2019 cùng với kênh xuất khẩu hàng hóa GoEXPORT.
Mediastep có hoạt động rất sôi nổi trên thị trường thương mại điện tử. Công ty là thành viên chính thức của Hiệp hội thương mại điện tử Việt Nam (VECOM), Phòng Thương Mại và Công Nghiệp Việt Nam (VCCI). Ngoài ra, Mediastep còn là đối tác chiến lược của sàn TMĐT quốc tế Alibaba.com giúp các doanh nghiệp Việt xuất khẩu hàng hóa sang thị trường nước ngoài.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Bóng đá
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty TNHH Mediastep Software Việt Nam được thành lập vào ngày 07/06/2017
Mission
- “GoSELL – Giúp bạn bán hàng nhiều hơn” chính là kim chỉ nam xuyên suốt từ khi thành lập công ty cho đến nay. Chúng tôi hiểu rằng, bất kỳ doanh nghiệp, nhà bán lẻ nào đều mong muốn có thể bán ra được nhiều sản phẩm nhất có thể. Đó cũng chính là tầm nhìn và sứ mệnh mà Mediastep mong muốn có thể đem lại cho quý khách hàng sử dụng nền tảng GoSELL và GoEXPORT.
- Mediastep đang cố gắng và không ngừng nỗ lực mỗi ngày để trở thành nhà cung cấp dịch vụ thương mại điện tử hàng đầu tại Việt Nam và Đông Nam Á. Để thực hiện được điều này, Mediastep cung cấp đến các doanh nghiệp những giải pháp giúp cho việc kinh doanh trở nên dễ dàng và hiệu quả hơn, góp phần giúp các doanh nghiệp phát triển bền vững trong thời đại 4.0.
Review Mediastep Software
Sếp tốt tính, có kỹ năng quản lý nhân viên, lập ra quy trình làm việc rõ ràng(IT)
Lương thưởng nhiều, hào phóng, lễ tết cũng có thưởng luôn(IT)
Các chế độ phúc lợi và đãi ngộ đầy đủ, không thiếu bất cứ thứ gì(IT)