- Dynamic and innovative company|Competitive salary and compensation
The Client is a leading marketplace with a mission to impact millions of people's lives.
Job Description
- Work with the team to plan the company's annual marketing objectives and initiatives, which are in line with the directions from BOD
- Develop strategies for the Marketing department that support the company goals
- Prepare and manage monthly, quarterly and annual budgets for the Marketing department
- Set, monitor and report on team performance and propose timely action plans
- Ensure our brand message is strong and consistent across all channels and marketing efforts (like events, email campaigns, web pages and promotional material)
- Analyze user journeys, pain points, determine user personas, and keep track of competitor moves to propose meaningful business actions
- Identify opportunities to reach new market segments and expand market share
- Coordinate with Sales and Product in cross-functional projects to drive the business results
- Lead and inspire the marketing department to enhance both team performance and individual productivity
- Minimum 7 years of work in 360 marketing and at least 5 years of experience in people and P&L management.
- Proven track record of building and rolling out successful marketing strategies and campaigns.
- Profound knowledge of digital marketing, including SEO, SEM, social media, email marketing, and content marketing.
- Data-driven mindset with the ability to track, analyze, and interpret data.
- Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to collaborate effectively across teams and influence key stakeholders.
- Self-driven, hands-on, and proactive with a strong sense of ownership and a passion for driving results.
- Ability to work in a fast-paced, dynamic environment and adapt to changing priorities.
- Prior experiences in tech platforms and the marketplace are highly preferred.
- Attractive salary package, extra allowances, free lunch, free parking
- Premium Healthcare Insurance
- Premium Annual Health Checks for employees
- Flexible working hours (Mon - Fri)
Quote job ref: JN-102024-6568077
Công ty TNHH Mediastep Software Việt Nam được thành lập vào ngày 07/06/2017, chuyên phát triển các giải pháp công nghệ trong lĩnh vực thương mại điện tử. Sản phẩm chính của Mediastep là nền tảng quản lý bán hàng GoSELL được ra mắt ngày 24/07/2019 cùng với kênh xuất khẩu hàng hóa GoEXPORT.
Mediastep có hoạt động rất sôi nổi trên thị trường thương mại điện tử. Công ty là thành viên chính thức của Hiệp hội thương mại điện tử Việt Nam (VECOM), Phòng Thương Mại và Công Nghiệp Việt Nam (VCCI). Ngoài ra, Mediastep còn là đối tác chiến lược của sàn TMĐT quốc tế Alibaba.com giúp các doanh nghiệp Việt xuất khẩu hàng hóa sang thị trường nước ngoài.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Bóng đá
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty TNHH Mediastep Software Việt Nam được thành lập vào ngày 07/06/2017
Mission
- “GoSELL – Giúp bạn bán hàng nhiều hơn” chính là kim chỉ nam xuyên suốt từ khi thành lập công ty cho đến nay. Chúng tôi hiểu rằng, bất kỳ doanh nghiệp, nhà bán lẻ nào đều mong muốn có thể bán ra được nhiều sản phẩm nhất có thể. Đó cũng chính là tầm nhìn và sứ mệnh mà Mediastep mong muốn có thể đem lại cho quý khách hàng sử dụng nền tảng GoSELL và GoEXPORT.
- Mediastep đang cố gắng và không ngừng nỗ lực mỗi ngày để trở thành nhà cung cấp dịch vụ thương mại điện tử hàng đầu tại Việt Nam và Đông Nam Á. Để thực hiện được điều này, Mediastep cung cấp đến các doanh nghiệp những giải pháp giúp cho việc kinh doanh trở nên dễ dàng và hiệu quả hơn, góp phần giúp các doanh nghiệp phát triển bền vững trong thời đại 4.0.
Review Mediastep Software
Sếp tốt tính, có kỹ năng quản lý nhân viên, lập ra quy trình làm việc rõ ràng(IT)
Lương thưởng nhiều, hào phóng, lễ tết cũng có thưởng luôn(IT)
Các chế độ phúc lợi và đãi ngộ đầy đủ, không thiếu bất cứ thứ gì(IT)